با سلام - با سلام، جهان جای بهتری است

سؤالات متداول


 

1. در ثبت‌نام، نام کاربری را قبول نمی‌کند؟

نام کاربری را حتماً به انگلیسی وارد کنید. شاید فارسی تایپ کرده‌اید.

 

2. آیا محصولات را «باسلام» ارسال می‌کند؟

خیر، ایده اصلی باسلام، ارسال از مبدأ است و خود تولیدکننده‌ها کالاها را ارسال می‌کنند.

 

3. اگر چند محصول از غرفه‌های مختلف بخرم، چگونه به دستم خواهد رسید؟

هر تولیدکننده، کالای خود را جداگانه پست خواهد کرد و شما وجه‌های مختلف پستی را واریز می‌کنید.

 

4. در چه مواردی می‌توانم کالای خریداری‌شده را برگردانم؟

تا هفت روز کاری، به هر علتی که از کالا ناراضی بودید، می‌توانید آن را مرجوع کنید اما لازم است با گروه باسلام (شماره تلفن: 02532814425) هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

 

5. اگر از یک کالا تعداد زیادی بخواهم باید چه کنم؟

لطفاً برای هماهنگی‌های لازم با شماره تلفن 02532814425 تماس بگیرید.

 

6. من تولیدکننده هستم؛ چگونه می‌توانم غرفه‌دار شوم؟

در پایین صفحه اول سایت باسلام، آموزش ایجاد غرفه آمده است.

 

7. من تولیدکننده هستم؛ بعد از ارسال کالا به خریدار، وجه آن چه زمانی به دستم خواهد رسید؟

یک هفته بعد از تأیید خریدار، وجه کالا طبق قوانین و مقررات باسلام به حسابتان واریز خواهد شد.