فامگرافیک
طراح گرافیک / تبلیغات
  نمره غرفه (نسخه آزمایشی)
15 فروش
نمره غرفه یک عدد بین ۰ تا ۱۰۰ است که عملکرد مثبت و منفی غرفه را از ابتدای فعالیت غرفه نشان می‌دهد. غرفه‌هایی که خوش‌قول‌تر باشند، مشتری‌هایشان راضی‌تر باشند و محصولات بهتر و باکیفیت‌تری ارائه کنند، نمره‌شان بالاتر خواهد بود. بیشتر بدانید
تاسیس:
4 شهریور 96
" متاسفانه جستجو نتیجه ای در بر نداشت "
مطمئن باشید که کلمات را درست تایپ کرده اید
کلمه دیگری را امتحان کنید
کلمات کلیدی تایپ شده را کاهش دهید

قصه محصول

هیچ چیز بهتر از این نیست که عاشق کارِت باشی... اونوقت کاری که تحویل میدی برات مهم تر از پولی هست که دریافت میکنی ....یک جورایی انگار با شغلت داری کیف میکنی و پول رو از طریق لذت بردن و نه خستگی دریافت میکنی(و چه لذتی بالاتر ازاین) !

هر محصولی برای یک هنرمند، یک اتفاق خاص و فراموش‌نشدنیه . هیچ تجربه‌ای مثل دفعه پیش نیست و هیج تجربه‌ای دوباره تکرار نمی‌شه...
هر کدوم از پروژه هام ، یه اتفاق ویژه توی زندگی من هستن و قلباً باهاشون ارتباط برقرار می‌کنم...

معمولا وقتی سفارش میگیرم شروع میکنم به جمع آوری اطلاعات و با عشقی که به کارم دارم به سرعت میشینم پای پیش طراحی و گاهی ساعت‌ها و روزها به فکر و اتود زدن می‌گذره .بیشتر وقتم قبل از رسیدن به ایده ی اصلی اینطوری میگذره که کاغذ پوستی ها و آشغال پاک کن ها از سر و روم بالا میره و قیافه م درهمه ! اما وقتی میرسم به اونچه که باید....😍.....چشمهام دیدنیه! همه ی حرکاتم میره رو دور تند تا ایده از ذهنم نپریده بیارمش رو پوستی...👉(کاغذیست نازک)

اجرای کار با سیستم و در برنامه های مختلفی از جمله کرل و فتوشاپ و ایلاستریتور هم که، بسته به نوع کار متفاوته؛ گاهی 4ساعت زمان میبره و گاهی بیشتر چون شدیداً به تحویل بی نقص اعتقاد دارم.


تخصص اصلی من طراحی لوگو و لوگوتایپه ...
چون این لوگوها اکثر عمرشون رو توی ذهن و دل من می‌گذرونن، در واقع میشن بچه م....
وقتی تحویلشون می‌دم به سفارش‌دهنده و می‌رن، میدونم پول نمیتونه از من جداشون کنه چون مادرشون خودمم!!!

درباره یک زندگی

وقتی در جایگاه مشتری قرار دارم؛ دیدن لوگوی اختصاصی کالا،داشتن زیبایی در بسته بندی و ...برام به این مفهومه که تولیدکننده به کار خودش اهمیت داده و این مورد منو ترغیب میکنه تا برای سفارش کالا سرعت بیشتری به خرج بدم!

از خرید اینترنتی که کالا؛ بی نام و نشان یا بهتر بگم بی هویتِ خودداری میکنم چون باور دارم افرادی که برای محصولات خودشون و نحوه ی توزیع ش وقت و هزینه ای صرف نکردند؛ به کارشون بی اهمیت اند و بعید نیست کیفیت کالاشون هم چنگی به دل نزنه.

اینجا با سلامِ؛ مکانی برای افرادی که علاقه به فروش حداکثری دارند و دور هم جمع شدند تا کارهای تولید داخل رو خرید و فروش کنند....پس از منظر گرافیکی زیباست که غرفه ها نام و نشونِ معتبر داشته باشند تا مشتری ها در خرید کالا تعلل نکنند.

دوست عزیز اگر شما به شغل خودت و البته فروش بیشتر کالاتون علاقمندید؛ با من در تماس باشید.
گاهی اگر طرحی مد نظر دارید که علاقه به اجرایی شدن اون دارید؛ با مطرح کردنش به من میتونیم طرح مورد نظر شما رو اجرایی کنیم.

درباره یک مکان

ساکن تهرانم... به لطف ابزار اینترنت و شبکه های مجازی؛ سفارش دهنده ها از نقاط مختلف کشور هستند.
توو زمونه ای که عصر ارتباطات نامیده شده ! همگی دوست داریم به کارهامون سرعت بدیم...به همین دلیل گرفتن سفارش و تحویل کار نهایی به شما؛ کاملا درفضای مجازی مثل تلگرام، اینستاگرام واتس اپ و...رخ میده...

به همین راحتی و به همین خوشمزگی!!!

ارزشش را دارد

* ۸ * نکته‌ مهم که نشان می دهد طراحی لوگو برای حرفه شما، واقعا ضروریست:

لوگو یا نشان تجاری، یکی از ملزومات حضور در بازار است. دست کم، به هشت دلیل مهم، نباید کسب و کاری را بدون داشتن یک نشان تجاری خوب، راه انداخت:

۱_شناساندن ارزش های شما:
لوگو ، ارزش ها و اصول مربوط به کسب و کار شما را به مخاطب می‌شناساند و قوی‌ترین ابزار شناخته شده در بازاریابی ست.طراحی لوگو نشان دهنده هویت و چهره شماست! جالب نیست که در دنیای بازاریابی شرکت‌های شناخته شده یا کسب و کارهای کوچک و خانگی؛ صورت خود را بدون آرم به نمایش بگذارید!


۲_ایجاد میانبر ذهنی:
در شرایط عمومی؛ «لوگو» مانند یک میانبر ذهنی برای محصول شماست، برای مثال تا به حال چندبار اتفاق افتاده است که یک ماشین را از ظاهر آن تشخیص دهید و نه از آرم موجود روی بدنه اش؟


۳_ایجاد هویت برای برند شما:
صرفا داشتن یک لوگو، به منظور ایجاد هویت برای نام تجاری شما؛ کافی نیست! لوگوی بد، به راحتی می‌تواند تصویر کسب و کار شما را نابود کند. از طرف دیگر لوگوی خوب می‌تواند معرف شما باشد و با ارزش محصولتان ارتباط برقرار کند.بنابراین همه چیز به طراحی آرم شما بستگی دارد.


۴_ ایجاد تصویر ذهنی:
لوگو برای شما تصویر ایجاد می‌کند و در دنیای فروش «تصویر» همه چیز است.لوگوی شما وفاداری مشتریان را تقویت می‌کند. تکرار شدن لوگو، به بهانه‌های مختلف، همه ارزش‌ها و خاطره‌های برند شما را تداعی می‌کند.


۵_ایجاد مشتریان وفادار:
کلید رشد کسب و کار شما (چه کسب و کار خانگی یا خرد و چه شرکتی) در دنیای تبلیغات، وفاداری مشتریان یا «وفاداری به نام تجاری» نامیده می‌شود.وقتی با لوگوی خودتان وفاداری مشتریان را ایجاد کردید گام بعدی این است که تا حد ممکن، لوگوی خود را تکرار کنید. هر بار اجناس شما در جایی دیده می‌شود لوگوی شما باید همراه آن باشد.این‌گونه است که آرم شما قوی ترین ابزار بازاریابی شما خواهد شد.


۶_ایجاد مالکیت با داشتن لوگو:
لوگو یک امضاست.
این مالکیت قانونی شما را ثابت می‌کند و یک دروازه‌بان قانونی در برابر تقلب وجعل است.


۷_ ایجاد حس جدّیت و اعتماد در مخاطبان:
مشتری‌ها با دیدن یک لوگو، اعتماد بیشتری به محصول می‌کنند. در واقع لوگوها اولین پل‌های اعتمادسازی میان تولیدکننده‌ها و مشتری‌های‌شان هستند.


۸_ افزایش سفارشات و فروش بیشتر:
لوگو، شما را شناخته شده‌تر می‌کند و همین، بی‌شک، افزایش سفارش و فروش بیشتر‌ را برای‌تان به همراه خواهد داشت.
*بنابراین، هزینه برای طراحی لوگو، دور ریختن پول نیست، یک سرمایه‌گذاری بلند مدت است.


*** در صورت نداشتن لوگوی منحصر به خودتان؛ اگر کسب و کارتان را به تازگی شروع کرده اید یا دارای کسب و کار موفقی هستید که فروش خوبی هم دارد؛ با طراحی یک لوگوی خوب؛ شاهد پیشرفت چشمگیری خواهید بود و پاداشی که از فروش زیاد محصولاتتان دریافت میکنید نسبت به هزینه ی اندکی که برای طراحی لوگو کرده اید به مراتب بیشتر خواهد بود.
برای ارسال نظر وارد شوید. جهت ورود اینجا کلیک کنید.
    اعضای غرفه:

    صاحب غرفه:

    فاطمه کشاورزی
    این غرفه در سراسر وب:
    
    نماد اعتماد الکترونیکی
    بسط و گسترش مطالب باسلام برای اهداف غیرتجاری و با لینک به منبع باعث خرسندی ماست