راهنمای تسویه حساب با غرفه‌داران

باسلام بر چه اساسی با من تسویه حساب می‌کند؟

وقتی مشتری شما سفارشی ثبت می‌کند، شما آن را آماده سازی و ارسال می‌کنید. سپس از طریق اپلیکیشن «غرفه من» رسید پستی ارسال کالا را روی سفارش ثبت می‌کنید. در نهایت کالا به دست مشتری می‌رسد و باسلام رضایت مشتری را در مورد محصولی که دریافت کرده، جویا می‌شود. اگر راضی باشد، رضایت در سیستم ثبت می‌شود و اگر نارضایتی وجود داشته باشد شما در جریان قرار می‌گیرید. باسلام در زمان تسویه مبلغ تمام کالاهایی که رضایت مشتری را کسب کرده‌اند اما هنوز با شما تسویه نشده‌اند را پرداخت می‌کند.
البته همان‌طور که در زمان ایجاد غرفه توافق کردیم، ۵٪ از مبلغ هر تراکنش (هزینه ارسال شامل تراکنش نمی‌باشد) به عنوان هزینه سرویس از فروش شما کسر می‌شود.

باسلام چه زمانی با من تسویه حساب می‌کند؟

هر ۱۵ روز یک بار. باسلام یک و پانزدهم هر ماه با شما تسویه حساب می‌کند.

پول به چه شماره کارت یا شماره حسابی واریز می‌شود؟

در زمان ایجاد غرفه شما یک شماره حساب به باسلام داده‌اید. اگر می‌خواهید این شماره را عوض کنید از طریق اپلیکیشن «غرفه من» در منوی تنظیمات غرفه می‌توانید این کار را انجام بدهید.

چطور باید ثبت ارسال سفارش را انجام بدهم؟

از طریق اپلیکیشن «غرفه من» وارد لیست سفارشات بشوید و روی سفارشی که دارید ثبت رسید بزنید. این کار ساده‌تر از چیزی است که فکرش را بکنید.

چرا باید ۵٪ از مبلغ فروشم را به باسلام بدهم؟

باسلام به عنوان یک بستر فروش اینترنتی به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به صرف هزینه‌های سنگین، در فضای اینترنت یک صفحه اختصاصی برای خودتان داشته باشید و به سادگی کالاهای‌تان را بفروشید و مشتری‌های جدید پیدا کنید. باسلام یک کسب و کار خصوصی است و برای توسعه، نگهداری و تبلیغ نیازمند منبع درآمد است تا بتواند در دراز مدت هزینه‌های سنگین سرمایه‌گذاری را پوشش دهد. در حال حاضر درآمد باسلام از حق سرویس فروش، بخش کوچکی از هزینه‌های آن را پوشش می‌دهد.

اگر کالا را ارسال کنم ولی ثبت ارسال را نزنم، باسلام با من تسویه نمی‌کند؟

 شرط تسویه حساب با شما وجود رضایت مشتری روی کالاهای سفارش است و باسلام فقط مبلغ سفارشاتی را می‌تواند با شما تسویه کند که حتما ثبت ارسال آن را زده باشید، چرا که باسلام رضایت مشتری را تنها در صورتی جویا می‌شود که شما ثبت ارسال سفارش را زده باشید.

چرا جزئیات تسویه حساب را نمی‌توانم از طریق اپلیکیشن ببینم؟

این امکان در حال پیاده‌سازی است و پایان اسفند ۹۶ در دسترس شما خواهد بود. در حال حاضر ریز جزئیات تمام تراکنش‌های غرفه شما در باسلام موجود است و باسلام بر همین مبنا واریز را برای شما انجام می‌دهد.

کپن‌های تخفیفی که مشتری روی سفارش ثبت می‌کند به عهده من است یا باسلام؟

ممکن است یک کپن فقط به عهده شما باشد، یا به عهده باسلام یا هر دو. اگر باسلام کپن را صادر کرده باشد، تخفیف به عهده باسلام است. اگر خودتان کپن را از طریق اپ «غرفه من» ایجاد کرده‌اید همه تخفیف بر عهده شماست. اگر هم کپن به صورت مشترک طی یک توافق بین شما و باسلام تعریف شده باشد، بخش مشخصی از تخفیف به عهده شماست و بخش مشخصی به عهده باسلام.

سوال دیگری دارم که اینجا پاسخ داده نشده

پس لطفا فرم زیر را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

‍‍‍