پیگیری سفارش

خوشحالیم که شما هم جزء مشتری‌های باسلام هستید. برای پیگیری سفارشتان می‌توانید از روش‌های زیر اقدام کنید. 

لینک رهگیری در پیامک تأیید خرید

همیشه پس از تأیید سفارش و پرداخت فاکتور، یک پیامک تأیید برای مشتری می‌آید که نهایی شدن سفارش و پرداخت شما را اعلام می‌کند. بر روی لینک موجود در آن پیامک کلیک کنید تا وضعیت تک‌تک کالاهایی که سفارش داده‌اید را مشاهده کنید. از طریق همان لینک می‌توانید تجربه خریدتان را نیز با دیگران به اشتراک بگذارید. اعلام رضایت از خرید یا اعلام مشکل نیز از طریق همین صفحه انجام می‌شود.

بخش «لیست سفارشات» در پروفایل خودتان

بر روی آیکون پروفایل در بالای صفحه اول کلیک کنید. در آنجا بخشی به نام «لیست سفارشات» وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها همه سفارش‌هایتان را پیگیری کنید. 
 

بخش پشتیبانی

بر روی آیکون پشتیبانی (پایین سمت راست همه صفحات) کلیک کنید و شماره سفارشتان را به تیم پشتیبانی بگویید.
 

تماس ایمیلی یا تلفنی با واحد خدمات مشتریان

اگر راه‌های بالا امکان نداشت، از طریق ایمیل crm[at]baslam.ir یا تلفن ۰۲۱۲۶۷۰۷۸۶۷ با واحد خدمات مشتریان تماس بگیرید.


نماد اعتماد الکترونیکی
بسط و گسترش مطالب باسلام برای اهداف غیرتجاری و با لینک به منبع باعث خرسندی ماست