پیگیری سفارش

خوشحالیم که شما هم جزء مشتری‌های باسلام هستید. برای پیگیری سفارشتان می‌توانید از روش‌های زیر اقدام کنید. 

لینک رهگیری در پیامک تأیید خرید

همیشه پس از تأیید سفارش و پرداخت فاکتور، یک پیامک تأیید برای مشتری می‌آید که نهایی شدن سفارش و پرداخت شما را اعلام می‌کند. بر روی لینک موجود در آن پیامک کلیک کنید تا وضعیت تک‌تک کالاهایی که سفارش داده‌اید را مشاهده کنید. از طریق همان لینک می‌توانید تجربه خریدتان را نیز با دیگران به اشتراک بگذارید و به محصولی که خریده‌اید امتیاز بدهید.

پشتیبانی آنلاین

بر روی آیکون پشتیبانی آنلاین (پایین سمت راست همه صفحات) کلیک کنید و سفارشتان را پیگیری کنید.

تماس ایمیلی یا تلفنی با واحد خدمات مشتریان

اگر راه‌های بالا امکان نداشت، از طریق ایمیل crm[at]baslam.ir یا تلفن ۰۲۱۲۶۷۰۷۸۶۷ با واحد خدمات مشتریان تماس بگیرید.