تماس با ما

به دلایل مختلفی ممکن است بخواهید با باسلام تماس بگیرید. برای هر کدام از کارها روش‌ مشخصی در نظر گرفته شده است تا به بهترین و سریع‌ترین شکل ممکن بتوانیم پاسخگوی شما باشیم. پیش از اینکه با باسلام تماس بگیرید، صفحه پرسش‌های پرتکرار را بخوانید. ممکن است سؤال شما را دیگران هم پرسیده و جواب گرفته باشند. 

برای پیگیری سفارش‌ها

لینک رهگیری کالا پس از سفارش به شماره همراه شما پیامک شده است، وضعیت کنونی کالاهایی که سفارش داده‌اید را نشان می‌دهد. قبل از هر چیز، برای پیگیری سفارشتان به لینک رهگیری مراجعه کنید. شاید سفارش شما همچنان در مرحله آماده‌سازی یا در مدت‌زمان مرسوم برای ارسال پستی باشد. اگر سفارش شما بر اساس زمان آماده‌سازی و زمان پست، تأخیر داشته است، می‌توانید از این راه‌ها اقدام کنید:

- اعلام مشکل از طریق لینک رهگیری سفارش که پس از خرید برای شما پیامک می‌شود
- پشتیبانی آنلاین: آیکون کوچک پایین سمت راست همه صفحه‌ها
- ایمیل: crm[at]basalam.ir
- تلفن واحد خدمات مشتریان: ۰۲۱۲۶۷۰۷۸۶۷

برای پیگیری امور مربوط به غرفه‌داری، خدمات لجستیک، امور مالی و تسویه حساب غرفه‌داران، امور فنی و... 

- پشتیبانی آنلاین: دایره کوچک پایین سمت راست همه صفحه‌ها
- ایمیل: support[at]basalam.ir
- تلفن واحد پشتیبانی و لجستیک: ۰۲۱۲۶۸۰۴۳۳۶

انتقادها و پیشنهادها، پیگیری امور مربوط به رسانه‌ها، تماس با مدیریت، امور حقوقی و سازمانی و... 

نشانی پستی: قم، پردیسان، پارک علم و فناوری استان قم، مروارید ۹، طبقه اول، دفتر شرکت توسعه و تدبیر جوامع سلام، کد پستی: ۳۷۴۹۱۱۳۹۱۶. تلفن دفتر مدیریت: ۰۲۵۳۲۸۱۴۴۲۵ (تماس در ساعت‌های اداری، به جز پنج‌شنبه‌ها و جمعه‌ها)