با سلام - با سلام، جهان جای بهتری است

راهنمایی ساده و کاربردی درباره تگ گذاری

 

 

 

نوشته خانم مومن زاده از غرفه پرنیان بافت

 

حتما برای شما پیش آمده که از سر بی‌کاری توی گوگل دنبال یک کلمه قشنگ و جالب و پر تصویر گشته باشید،
مثلا توی نوار سرچ، کلمه "زیبا " را سرچ می‌کنید و منتظرید ببینید گوگل چه پیشنهاد می‌دهد. عکس‌ها و صفحه‌ها را سَرسری نگاه می‌کنید ولی یک دفعه صفحه‌ای چشم شما را می‌گیرد و با یک کلیک بازش میکنید و پیگیر آن صفحه و متن و عکس‌هایش می‌شوید.
"تگ " دقیقا به درد همین مواقع می خورد.
وقتی تگ‌گذاری قوی داشته باشید و هر کلمه‌ مربوط به محصول را که به ذهن‌تان میرسدتگ کنید، ممکن است صفحه غرفه یا محصول شما مورد توجه کسانی قرار بگیرد که از سر تفریح توی نت می‌چرخند و یا حتی می‌تواند برای کسانی که یک جورهایی اطلاعاتی در مورد نوع محصول شما می خواند کمک باشد و صفحه شما را توی سرچ گوگل پیش چشم‌شان بیاورد بعد بازدید کننده از محصول و در پی آن شاید خریدار هم بشوند.
تگ به نوعی می‌تواند آلبومی باشد برای محصول‌های ما و تمام محصولات مشابهش در بازار باسلام. یعنی وقتی برای محصول‌ خودمان که مثلا کیف اسن، تگ "کیف" را قرار بدهیم، توی سایت باسلام هم اگر کسی کیف را جست و جو کند، محصول ما هم جزو آلبوم و پیشنهاداتی خواهد بود که سرچ به بیننده ارایه می‌دهد و همین درصد شانس خرید از غرفه را بالا می‌برد.

 

04 شهریور 1396 نوشته : سپهری دسته : کارگاه ارتقا و بهبود غرفه

کلیدواژه ها :
نظرات سایر کاربران
احمد مدقق
احمد مدقق
احمد مدقق
سلام.
متن خوب و روانی است. با بیانی صمیمی و به دور از لحن کلیشه ای. من می پسندمش.
اگر می شد تعداد مثال ها را بیشتر و کاربردی تر می نوشتید خیلی بهتر می شد. مثلا برای یک کیف دوشی چرم که از چرم گاو ساخته شده و خود کیف هم زنانه است این تگ ها را پیشنهاد می کنم:
کیف، کیف دوشی، چرم، چرم گاوی، کیف چرم، زنانه
نظر شما درباره این محصول
برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. ( ورود - ثبت نام )
;