با سلام - با سلام، جهان جای بهتری است

تخفیف باشد یا نه، مشتری‌های واقعی، ماندگارند

بعضی فروشگاه‌ها، فروشگاه همیشه تخفیف هستند. همیشه همه کالاهای‌شان را کم یا زیاد، زیر قیمت بازار می‌فروشند. پارکینگ این فروشگاه‌ها همیشه پر است از ماشین‌هایی که صاحبان‌شان مشغول خریدند. بعضی فروشگاه‌ها هم فروشگاه همواره بی‌تخفیف‌اند. قیمت‌ها همان است که روی کالا درج شده و صندوق‌دارهای‌شان همه عدد روی فاکتورها را حساب می‌کنند. پارکینگ این فروشگاه‌ها هم همیشه پر است از ماشین‌هایی که صاحبان‌شان مشغول خریدند.

تخفیف، راه نگه داشتن مشتری‌ها نیست، شاید راه جذب مشتری باشد. تخفیف‌ها مشتری‌هایی را می‌آورند که نگاه‌شان اول روی درصد تخفیف کالاست و بعد روی خود کالا. مشتری‌هایی که دنبال ردیف محصولات پنجاه درصد تخفیف، چهل درصد و کم و بیش‌تر می‌گردد. مشتری‌هایی که می‌آیند و می‌آیند تا روزی که تابلو تخفیف از سر در فروشگاه برداشته شود. مشتری‌ها اما گاهی دل‌بسته کیفیت کالا‌ها می‌شوند، گرفتار خلاقیت در تولید و زیبایی محصول و سلیقه تولیدکننده. مشتری‌هایی که خریدشان را به دوستان‌شان توصیه می‌کنند، نگاه‌شان دنبال بهترین‌هاست و دل‌پسندها را انتخاب می‌کنند.

بازارها، پر هستند از مغازه‌ها و فروشگاه‌هایی که هر کدام به دل‌خواه یکی از این دو سیاست‌ را انتخاب کرده‌اند.

باسلام، به ارزش محصولات بازارش مطمئن است و تولیدکننده‌هایش را خوب می‌شناسد و شک ندارد بهترین مشتری‌های این بازار آن‌هایی هستند که تولیدکننده‌ها را شناخته‌اند و همین، محصول‌ آن‌ها را برای‌شان جذاب کرده.

طرح چهارشنبه‌های بیست، طرحی است برای افتتاح ارتباط مشتری‌ها و بازار باسلام. ارتباطی که گرچه با پیشنهادهای تخفیفی شروع شده اما با تجربه کیفیت و خلاقیت و اصالت محصولات ادامه پیدا می‌کند. تخفیف‌های باسلام در چهارشنبه‌ها ماندگار نیستند. آرام از یک گوشه حرکت می‌کنند و در قالب طرح‌ها و بازی‌های متنوعی، از جایی دیگر پیدا می‌شوند. اتاق طراحی و فروش باسلام، ایده‌های متنوعی برای رونق بازار دارد. ایده‌هایی که جذاب‌تر و کاراتر از تخفیف خواهند بود.

در این بین، هر تولیدکننده‌ای هر جا و هر وقت که مایل باشد، می‌تواند با طرح‌های تخفیفی، پا خور فروشگاهش را بیشتر کند. ما هم از سمتی دیگر و با طرح‌هایی تازه، رفت و آمد به بازار را بیشتر خواهیم کرد.

25 مرداد 1396 نوشته : رضا جوان دسته : یادداشت

کلیدواژه ها :
نظر شما درباره این محصول
برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. ( ورود - ثبت نام )