با سلام - با سلام، جهان جای بهتری است

ملاک های برگزیدگی یک غرفه

«محتوای متنی»

 مهم ترین ملاک در سنجش یک غرفه و با ضریب 3 است. مقصود ما  از محتوای متنی: عکس مناسب، یک معرفی چند خطی از محصول در قسمت معرفی خلاصه محصول، کامل و دقیق بودن ویژگی ها (وزن، رنگ و جنس و مناسب برای و سایر توضیحات و ..) و متن "درباره زندگی" است. متن درباره زندگی، متنی است که غرفه‌دار به قلم خودش درباره خودش و کارش نوشته است و بیشترین نمره را دارد.
شما از من بهتر می‌دانید که محتوای متنی در بازه بلند مدت مهم ترین دلیل افزایش بازدید از یک غرفه است. افزایش بازدیدی که به واسطه تبلیغات و با گذاشتن لینک در کانال ها و شبکه‌های مختلف به دست بیاید در کوتاه مدت باعث افزایش ناگهانی بازدید می‌شود ولی پایدار نیست. به عکس محتوای خوب و غنی که در بلند مدت بازدید پایدار ایجاد می‌کند.


محتوای متنی (عکس مناسب، خلاصه معرفی محصول، کامل بودن ویژگی‌ها و متن درباره زندگی) مهم‌ترین ملاک در برگزیدگی یک غرفه است.
از دست ندهید:

  • راه هایی برای عکس برداری بهتر با موبایل از اینجا
  • عکس برداری با موبایل در محیط باز از اینجا
  • عکس برداری با موبایل با فضای پشت سفید از اینجا
  • زوایای مهم در عکس برداری از زیورالات از اینجا
  • ویرایش عکس با موبایل و برنامه snapseed از اینجا

 

  • راه های نوشتن درباره خودم (قسمت اول) از اینجا
  • راه های نوشتن درباره خودم (قسمت دوم) از اینجا

 

«میزان بازدید»

اولین معیار ما برای سنجش دارا بودن ملاک های غرفه برگزیده میزان بازدید هفتگی آن غرفه است. غرفه‌داری که بواسطه تبلیغات و آب و جارو کردن غرفه‌اش دیگران را دعوت به بازدید از آن می‌کند برای ما هم غرفه‌اش جذابیت دارد تا سایر شاخص‌هایش را هم بررسی کنیم. ولی غرفه‌ی فراموش شده‌ای که حتی خود غرفه‌دارش تلاشی برای معرفی آن در شبکه‌های مختلف اجتماعی و مشتریانش نمی‌کند مثل غرفه‌ای متروکه است که مشتری‌ها بی میل و بی توجه از کنارش رد می‌شوند.
تعداد بالای میزان بازدید از یک غرفه، اولین ملاک در برگزیدگی غرفه است..

از دست ندهید:

سئو (SEO) بهینه‌سازی محتوا برای موتورهای جستجو


«تخفیف»

این یکی از جذاب‌ترین و تحریک‌کننده‌ترین انگیزه‌های خرید است. حالا که کالایی در فضای مجازی و اینترنتی قرار است به فروش گذاشته شود و مجالی برای چانه زدن نیست، چه بهتر که خود تولیدکننده و غرفه‌دار پیش قدم شود. اگر غرفه‌دار با تخفیف‌های مناسب برای مشتری انگیزه ایجاد کند باسلام هم بی میل نیست که غرفه‌اش را معرفی و تبلیغ کند.
 تخفیف دادن به محصول توسط غرفه‌دار یکی از ملاک‌های جذاب و موثر در برگزیدگی غرفه است.


«کیفیت و رضایت»

چه کسی بدش می‌آید محصولی با کیفیت بخرد؟ به نظر نیاز چندانی به این توضیح نیست که به هر اندازه غرفه‌ای که محصول با کیفیت‌تری تولید کند به همان اندازه نمره‌ی بیشتری برای برگزیدگی دریافت می‌کند. معیار سنجش کیفیت محصولات باسلامی بازخوردهای مشتری است. این مشتری‌های باسلامی هستند که تعیین می‌کنند از کیفیت محصولات چه غرفه‌ای رضایت دارند و تجربه‌شان را در باشگاه باسلام و واحد crm باسلام در میان می‌گذارند.
رضایت مشتری‌ها از کیفیت محصولات شما یکی از ملاک‌های برگزیدگی غرفه است.


«تعداد محصول»
 هر چند همیشه کمیت و تعداد زیاد نشانه بهتر بودن نیست ولی به مشتری حق بدهید که یک غرفه‌ی پر محصول برایش جذاب‌تر از یک غرفه‌ی تک محصولی یا دو سه محصولی باشد. گشت و گذار بین کلی محصول و حق انتخاب منجر به رضایت‌مندی مشتری خواهد شد.
تعداد بالای محصول یک  غرفه نسبت به غرفه‌های مشابه یک بازارچه یکی از ملاک‌های برگزیدگی غرفه است.


«فروش و ارسال»
ارسال به موقع غرفه‌دار نشانه‌ خوش قولی و تعهدش است.  غرفه‌داری که محصول بیشتری می‌فروشد حتما تجربه بیشتری درباره ارسال و بازخوردهای مشتری‌اش دارد. باسلام تمام سعی‌اش را می‌کند از سویی هوای مشتری‌ها را داشته باشد و از سویی دیگر در یک تعامل و ارتباطی دوطرفه با تولیدکننده به رشدی متقابل برسند.
فروش خوب و ارسال مناسب و به موقع یک غرفه یکی از ملاک‌های برگزیدگی غرفه است.

از دست ندهید:

  • راهنمای ارسال محصول برای تازه‌کارها از اینجا

 

08 مرداد 1396 نوشته : احمد مدقق دسته : سوالات کاربران

کلیدواژه ها :
نظر شما درباره این محصول
برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. ( ورود - ثبت نام )
; ;