با سلام - با سلام، جهان جای بهتری است

تأثیر ارائه گواهی نامه در وفاداری خریداران

 نکته مهم این است که افزایش بازدیدکننده همه مسئله نیست، بلکه باید کاری کنیم که بخشی از این بازدیدکنندگان از غرفه ما خرید کنند و موضوع بسیار مهم دیگر این است که چگونه یک مشتری را وفادار کنیم تا دوباره و چندباره از ما خرید کند.

برای وفادار کردن مشتری، راه‌هایی وجود دارد که موضوع ما نیست و بعداً به آن خواهیم پرداخت اما امروز نکته‌ای را مطرح می‌کنم که هم در بیشتر کردن احتمال خرید مؤثر است و هم در وفادار کردن مشتری.

 در باسلام قرار است محصولات، از اصالت، سنت و سلامت برخوردار باشند.
 دلیل این موضوع هم توجه و دقت مخاطب ما (بازدیدکننده یا مشتری) به این سه اصل است؛ یعنی مخاطب باسلام (بازدیدکنندگان غرفه و محصولات شما!)، اگر رعایت این سه اصل را در محصولات درک کند، به محصول بیشتر اعتماد می‌کند و برای خرید مطمئن‌تر می‌شود و این یعنی افزایش احتمال خرید. و اگر پس از خرید این موضوع برایش ثابت شد، خودش مشتری وفادار می‌شود و به دیگران هم توصیه می‌کند و این یعنی ادامه تبلیغ بیشتر، بازدیدکننده بیشتر، مشتری بیشتر، فروش بیشتر.

یکی از عواملی که می‌تواند این سه ویژگی را به بازدیدکنندگان نشان دهد، گواهی‌های رسمی و حتی غیررسمی مرتبط با صاحب غرفه یا خود محصول است.
 از این رو پیشنهاد جدی می‌کنم که تصویر این گواهی‌نامه‌ها را در نگارخانه غرفه یا محصول بگذارید.

این گواهی‌ها می‌تواند گواهی حضور صاحب غرفه در دوره‌های مختلف تخصصی یا نمایشگاه‌های مرتبط با محصولات غرفه باشد، پروانه فعالیت، تقدیرنامه‌ها، اخذ مدرک علمی از سوی صاحب یا صاحبان غرفه باشد و ...

 

24 تیر 1396 نوشته : سپهری دسته : کارگاه ارتقا و بهبود غرفه

نظر شما درباره این محصول
برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. ( ورود - ثبت نام )
;