با سلام - با سلام، جهان جای بهتری است

چرا یک فروشنده موفق با تجربه اش شکست میخورد!!


در مطلب گذشته درباره ی تبلیغات صحبت کردیم . در آن اشاره کردیم که تبلیغات به معنایی یافتن توجه مخاطب و انجام بهترین روش برای جذب او به کسب و کارتان است . توضیح دادیم چرا نباید شب، قبل از خواب ،به تبلیغ بیلبوردی انجام دادن دادن فکر کنید . اگر آن مطلب را از دست دادید میتوانید آن را در اینجا مطالعه کنید .
بارها با این سوال برای کسب و کار خودتان و دیگران مواجه میشوید که چرا روش تبلیغی جدید را امتحان کنم :« من که فروشم عالیه ! پس روش تبلیغ من درسته دیگه »

فرض کنید امروز صبح از خواب بلند شدید؛ باید یک خبر بد به شما بدهم ! هیچ شبکه اجتماعی و روش تبلیغی که در گذشته وجود داشته، نیست ! شما در مواجهه با این اتفاق چه عکس العملی نشان میدهید ؟

93% مردم با مواجه با این اتفاقات نمیدانند چه کار کنند؛ افسرده میشوند ، غصه از دست دادن راه ارتباطی با مشتریانشان را میخورند و ... میدانید چرا ؟! چون عاشقی آنها نسبت به موفقیت روش تبلیغ‌شان، موقعیت تحقیق و پیدا کردن روش های جدید تبلیغ را از آنها گرفته است. شاید با خودتان میگویید آخر مگر امکان دارد یک روزه این اتفاق بیفتد ؟ بله در واقعیت با این سرعت اتفاق نمی افتد ،آهسته اتفاق می افتد اما اگر گوش به زنگ نباشید، یک روز از خواب بلند میشوید و متوجه میشوید رقیبتان سهم بازار شما را از آن خود کرده است !  آرام و آهسته اما شما متوجه نشدید. عجیب تر آن است که بودجه تبلیغاتی او و کیفیت محصول از شما پایین تر بوده است !! پس چه اتفاقی افتاده !

جواب خیلی ساده است وقتی کسب و کار ها فراموش کنند بازار قیمت های موجود آن بر اساس عرضه و تقاضاست . وقتی فراموش میکنند هر روز روش های تبلیغاتی جدید قیمت آن افزایش می‌یابد تا حدی که بعد از مدت زمانی، فقط به خاطر اینکه تعداد کسب و کار بیشتری آن سبک تبلیغات را تقاضا میکنند ، قیمت آن غیر واقعی و زیاد میشود؛ درحالی که بازدهی آن هر روز کمتر می شود از دیروز میشود! در حالی که رقیب به خاطر ضعف بودجه ای و رقابت با شما، ابتدا کانون توجه مشتری شما را پیدا میکند و روش تبلیغی را انتخاب میکند که هنوز قیمت آن به اندازه واقعی آن نرسیده و به خاطر جذابیت اینکار برای مخاطب شما ،روز به روز مشتری شما را بیشتر به سمت خود میکشد.
یادتان باشد بازاریابان هر روش تبلیغی و هر محیطی را سریع ویران میکنند، به روش ها دل نبندید . خواهشا هر روز از خودتان بپرسید توجه مشتری من کجاست و چگونه میتوانم در آن محیط تبلیغ بهتری انجام دهم . در غیر اینصورت با تمام تجربه شما ، جوانی 18 ساله از شما پیشی میگیرد ! لطفا مواظب کسب و کار خودتان باشید.

از مطالب بعدی کمکتان میکنیم در جدید ترین محیط های تبلیغات بدرخشید . من سهیل قیصر در پیامرسان تلگرام ، دوست خوبم آقای رضا جوان در اینستگرام و مثل همیشه آقای آقاجانی عزیز در کمک به نزدیک شدن به مشتری هایتان .

با ما همراه باشید و سوالات خود را برای ما ارسال کنید .

21 شهریور 1396 نوشته : سهیل قیصر دسته : بازی های استراتژیک

نظرات سایر کاربران
مریم اصغری
مریم اصغری
مریم اصغری
خیلی جالب بود
باید به این سوال هرروز فکر کنم
مشتاق و منتظر مطالب بعدی هستم
سپاس
سهیل قیصر
سهیل قیصر
سهیل قیصر
سلامت باشید ، ممنون از پیگیری شما ، انشاءالله پر قدرت با هم کسب و کار باسلامی رو آباد کنیم.
نظر شما درباره این محصول
برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. ( ورود - ثبت نام )
;