چطور غرفه‌ام در صفحه غرفه‌های برگزیده قرار بگیرد؟


6,953

اگر صفحه غرفه‌ها را ببینید، خواهید دید که چیدمان غرفه‌ها تغییر کرده و بر اساس ملاک‌های متنوع‌تری غرفه‌ها نمایش داده می‌شوند. پیش از این و در قالب‌های قدیمی سایت، ملاک بر اساس تعداد فروش بود. مشکل اینجا بود که در آن روش، بسیاری از غرفه‌دارها شانس بسیار کمی دیده شدن داشتند. چون عملا توان رقابت در فروش و بازدید با غرفه‌های پرفروش و با سرمایه‌های بیشتر را نداشتند.

الگوی تازه، فرصتی برای همه غرفه‌دارها برای دیده شدن

این دغدغه همواره در طراحی‌های صفحه غرفه‌ها مورد نظر بود. ما به دنبال الگویی بودیم که در آن غرفه‌های تازه تاسیس هم در صورت کامل بودن، در این صفحه دیده شوند. صفحه‌ای که هم‌اکنون غرفه‌ها در آن نمایش داده می‌شوند بر اساس غرفه‌های برگزیده تازه‌نفس، غرفه‌های پرفروش هفته، غرفه‌های پربازدید و غرفه‌های برگزیده استان‌های خوزستان و سیستان و بلوچستان است. البته خود عنوان هر بخش به اندازه کافی گویا و روشن است. ولی با این حال اگر دوست داشته باشید جزئیات دقیق‌تری از منطق چیدمان و انتخاب غرفه‌هها بدانید مطالب بعدی را بخوانید

ملاک انتخاب غرفه‌های برگزیده تازه‌نفس در صفحه غرفه‌ها

غرفه‌هایی که در این بخش می‌آیند باید این ملاک‌ها را داشته باشند:

  • در یک ماه گذشته ایجاد شده باشند
  • در این مدت بیش از 5 فروش نداشته باشند
  • اگر از او خرید شده باشد، مشتری ناراضی و یا کنسل سفارش نداشته باشد
  • غرفه‌اش عکس سرصفحه داشته باشد.

این بخش فرصت خوبی برای غرفه‌های تازه تاسیسی است که هر چند هنوز فروش چندانی نکرده‌اند ولی با کامل بودن غرفه‌هایشان و عکس مناسب از محصولات خودشان را به مشتری‌ها معرفی کنند.

ملاک انتخاب غرفه‌های پرفروش هفته

هر غرفه‌ای که در هفت روز گذشته، بیشتر از 15 بار فروش داشته باشد، می‌تواند در این قسمت قرار بگیرد.

ملاک انتخاب غرفه‌های پربازدید

غرفه‌هایی که در هفت روز گذشته، بیشتر از 100 بار بازدید شوند، در این دسته قرار می‌گیرند. داشتن عکس سرصفحه ضروری است. البته یادتان باشد بازدیدهای صفحه اصلی غرفه شما محاسبه می‌شود و نه صفحه محصولات. همچنین بازدیدهایی که با با تازه‌سازی صفحه یا همان refresh انجام می‌شود جزو آمار حساب نمی‌شود.

غرفه‌های خوزستان و سیستان و بلوچستان

باسلام در زمان‌های مختلف روی بعضی شهرها حساب ویژه‌ای باز می‌کند. در تابستان گذشته یکی از کمپین‌ها مربوط به غرفه‌دارهای شهر اصفهان بود. در روزهای اخیر نیز برای کسب و کارهای خوزستانی و سیستان و بلوچستانی برنامه‌های ویژه‌ای داشتیم. سفر تیم باسلام به این دو استان برای جذب غرفه و آشنایی با غرفه‌دارها و کسب و کارهای محلی در روزهای گذشته انجام شد.

برای همین در صفحه غرفه‌دارها نیز جای ویژه‌ای برای غرفه‌های این دو استان در نظر گرفته شده است که ممکن است در آینده با استان‌های دیگر جایگزین شود.

گزارش تصویری از سفر تیم باسلام به سیستان و بلوچستان

جای شما هم در صفحه غرفه‌دارهاست

غرفه شما هم می‌تواند با داشتن یکی از ملاک‌های گفته شده، در صفحه غرفه‌دارها قرار بگیرد تا بازدیدکننده‌های بیشتری به آن سر بزنند. اگر به تازگی غرفه‌ای تاسیس کرده‌اید تلاش کنید عکس مناسبی برای محصولات‌تان داشته باشید، غرفه‌تان حتما عکس سرصفحه داشته باشد و توضیحات غرفه هم کامل باشد. اگر هم جزو غرفه‌های قدیمی‌تر هستید، چشم انتظار شما در دو بخش پربازدیدها یا پرفروش‌ها هستیم. ما مطمئنیم با ظرفیتی که محصول و غرفه‌تان دارد جای شما هم در صفحه غرفه‌دارهاست!


به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
16 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سمانه صحراگرد
سمانه صحراگرد
5 سال قبل

سلام.
خداقوت‌
من در غرفه ام ، ارسال بالای ۷۵۰۰۰ تومان رو رایگان کردم.
اما در قسمت غرفه های ارسال رایگان اسم غرفه من نیست.
کسی میدونه چرا؟؟؟

محمّدی محمّدی
محمّدی محمّدی
5 سال قبل

سلام من هم از غرفه ام نه خرید نه بازدید شده است.امیدداشتم حداقل اینجاسفارش بگیرم.

دکتر فخار
دکتر فخار
5 سال قبل

سلام . توصیه میکنم برای معرفی بهتر باسلام بلحاظ محتوایی و جامعه متخصصین حتما از این بزرگوار نیز کمک بگیرید
اقای دکتر رحیمی
http://emodir.blog.ir

نادین کوک
نادین کوک
5 سال قبل

سلام.
چرا وقتی گزینه هایی که ستاره ندارد را پر نمی کنیم تایید نمیشه.
وقتی ارسال با پیک هست چه لزومی دارد وزن بسته نوشته بشه؟؟؟؟

لطفا راهنمایی کنید.

متشکر

صابرکشاورزی(بفرماییدخرید)
صابرکشاورزی(بفرماییدخرید)
5 سال قبل

منم با بقیه دوستان موافقم ?انتظار داشتم باحضور در باسلام مشتری هام بیشتر بشن ولیمشتری های من همون از طریق صفحات مجازی خودم و یا حضوری هستن و از طریق با سلام هیییییچ اتفاقینیوفتادهففط یک بار اشتباها قیمت یک محصول بیست و پنج هزار تومانی را دوهزار و پونصد زدم و یه نفر تمام موجودی را خرید زد… خیلی بی معرفت بود چون قطعا فهمیده بود اشتباه بوده…

basalam.ir/ampr
basalam.ir/ampr
5 سال قبل

با سلام دوباره. بنظر من هم اینکه در صفحه اصلی سایت تمام غرفه ها به ترتیب به صورت رندوم نمایش داده شوند هم برای جذابیت سایت هم برای کمک یکسان به کلیه غرفه داران و هم افزایش فروش بسیار تاثیر گذار است. البته این مساله به بازدید کلی سایت هم بستگی دارد.

basalam.ir/ampr
basalam.ir/ampr
5 سال قبل

سلام. یکی از دلایل دیده نشدن غرفه ها این هست که در گوگل ثبت نشدن. زمانیکه در گوگل ثبت میشن این برچسب گذاری و رعایت اصول سءو معنادار میشه. من همون اول که غرفه م تایید شد توی گوگل سرچ کردم اثری ازش نبود. بنظرم این مساله رو غرفه دار نمیتونه کاری براش انجام بده به دلایلی… . این وسط انگار یه مشکل اساسی هستش. تبلیغ خود سایت باسلام هم ضعیف هست. تبلیغ خوب درامد خود سایت رو افزایش میده بنابرین خیلی مهمه( البته تبلیغ برای فروش نه خود اشتغالی).

رضا
رضا
پاسخ به  basalam.ir/ampr
10 ماه قبل

سلام
حالا من خودمم فروش ندارم ولی گوگل اطلاعاتش رو هر ۱۰ الی۱۵دروز بروز میکنه .
اینو چون خودم سایت دارم میدونم

عباسی
عباسی
5 سال قبل

سلام.خداقوت
من غرفه‌ام را حدود یکماه است ایجاد کردم.وهرروز محصول جدید قرار میدهم.ولی تعداد بازدید خییلی کم است
از چه طریق میتوانم غرفه را در قسمت غرفه‌های برگزیده تازه نفس قرار دهم؟

ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

مرضیه مدیری
مرضیه مدیری
5 سال قبل

سلام.
اول از همه بگم که لینک این صفحه غرفه ها رو هیچ جایی غیر از این پست نمیبینیم. و از طریق خود سایت وارد همون بخش غرفه های قدیمی میشه.
نکته دوم اینکه راستش رو بخواهید من دیگه دارم امیدم رو از دست میدم و انگیزه ای برای تلاش و تبلیغ و حتی گذاشتن محصول جدید ندارم.
البته تلاشهایی که تیم باسلام انجام میده و تغییرات و به روز رسانی مداوم قابل تقدیره. مخصوصا اضافه شدن جایی برای دیده شدن غرفه های جدید که واقعا نیاز بود. دست مریزاد .
ولی واقعیتش اینه که هنوزم با تمام تلاشهای شما، تغییر زیادی ایجاد نشده. خودتون هم میتونید یه نگاهی به لیست غرفه هایی که معرفی میشه بندازید و ببینید که اکثرشون همون غرفه های قبلی هستند که این بار در دوجا تبلیغ میشن. هم پر فروش و هم پر بازدید. و اتفاقا غرفه هایی هستند که جای خودشون رو باز کردن و عملا نیازی به تبلیغ ندارن.
کاش به صورت آزمایشی هم که بود، یک ماه فقط کم فروشها و کم بازدیدها رو تبلیغ میکردین تا هم خود با سلام و هم غرفه دارها متوجه بشیم تاثیر این تبلیغات چقدره.???

جعفری
جعفری
5 سال قبل

سلام. برای من پیام میاد که محصولم میتونه جزو پیشنهاد ویژه باشه. اما از طریق لینکی که تو پیامک هست نمیتونم وارد شم. یا قصه ی کسب و کارم رو نمیتونم بفرستم. چه کار باید انجام بدم؟

#باغ_زیتون_رودبار

ملیحه ملاکریمی
ملیحه ملاکریمی
5 سال قبل

خسته نباشید از غرفه منم نه کسی بازدید میکنه نه خرید
منم انگیزه گذاستن کار جدید را ندارم

جعفری
جعفری
5 سال قبل

سلام خسته نباشید? چرا کسی از غرفه ی من خرید نمیکنه؟!??

حامد آقاجانی
حامد آقاجانی
ویرایشگر
پاسخ به  جعفری
5 سال قبل

سلام. اسم غرفه‌تون چیه؟
(دلیل‌های خیلی زیادی می‌تونه داشته باشه)

کاربران ناشناس
کاربران ناشناس
پاسخ به  حامد آقاجانی
4 ماه قبل

سلام من امروز غرفه زدم ۴تا محصول گزاشتم یک نفر هم محصولمو ندیده😑

فاطمه سادات موسوی
فاطمه سادات موسوی
مدیر
پاسخ به  کاربران ناشناس
4 ماه قبل

سلام وقتتون بخیر.
خیلی زوده کهههه. لینک غرفه تون رو بفرستید ما ببینیم :)))

16
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x