شیوه‌نامه اجرایی تازه‌نفس‌ها


2,264

[aparat id=”ZTQsD”]

چگونگی اجرای طرح؛

همه غرفه‏ داران می‌توانند در این بازی شرکت کنند و در یک دوره مشخص (دو تا سه هفته) با راهنمایی تیم باسلام و کمک گرفتن از کاپیتان‏ ها (غرفه‌داران پیش‌کسوت و دارای روحیه‌ی مشارکت اجتماعی) محتواهای تجاری و سناریوهای بازی‌وارگونه و جریان‏ سازی برای فروش محصول غرفه خودشان تولید می‌کنند و این محتواها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند.

در پایان این دوره چند هفته‌ای، به سه نفر اولی که بیشترین فروش را داشته‌اند (با ضریب مشخصی از بالانس میان تعداد تراکنش و مبلغ تراکنش‌ها، و میزان بازدید از غرفه) از طرف باسلام جوایز نفیسی به پاس مشارکت در این حرکت اجتماعی و ارتقاء گروهی اهداء می ‏شود

همچنین در پایان این دوره چندهفته‌ای، به سه تیم برتر بر حسب امتیازات به مناسبت قدردانی از یک حرکت گروهی جایزه نفیسی از باسلام اهداء می ‏شود.

سناریوی شروع بازی؛

نیاز است که کاپیتان برای تیم خود یک نام و یک شعار انگیزشی انتخاب کند. بهتر است نام و شعار تیم بصورت تیمی در هنگام شکل گیری اولیه تیم انتخاب گردد. طبق جدول زمان‏ بندی، کاپیتان ها در تاریخ اعلام شده اقدام به انتشار تبلیغات جهت جذب عضو از میان غرفه‏ داران می‏ کنند. هر تیم در مجله صاحب یک دسته به نام خود خواهد بود که کلیه فعالیت ‏های تیم‌شان از زمان تبلیغات و جذب عضو تا پایان بازی در این صفحه منتشر خواهد شد. بنابراین در زمان آغاز بازی، هر کاپیتان با اسم و رسم مشخص در صفحه خود فراخوان می‏ زند و آدرس صفحه‏ اش را در جریان تبلیغاتش با سایر غرفه ‏داران به اشتراک می‏ گذارد. سایر غرفه‏ داران در بخش نظرات صفحه، اقدام به ثبت‏ نام می‏ کنند. این تازه آغاز راه است.

کاپیتان ها رهبر این فرآیند هستند. خودشان آستین‏ ها را بالا، در بخش غرفه‏ ها، غرفه ‏ها را جستجو و خودشان برای دعوت از هر طریقی که می‏ توانند (نظیر تلگرام، تلفن و …)، برای دعوت غرفه‌داران باسلامی به تیم خود، اقدام ‌کنند یا حتی غرفه‌دارهای جدیدی را به‌ باسلام اضافه‌ ‌کنند و به تیم‌شان ملحق. فقط باید در انتخاب اعضای‏شان به ملاک‏ های امتیاز برای غرفه‏ داران دقت کنند و با هوشمندی تمام اقدام به انتخاب اعضا کنند. به عبارتی گام به گام جذب هم تیمی به شرح ذیل است:

شیوه ‏ی جذب هم‌تیمی؛

۱. صفحه ی بلاگی خواهیم داشت که فلسفه و قواعد بازی را در آن شرح خواهد داد. و در انتهای صفحه کاپیتان‌ها مشخص شدند.

۲. هر کاپیتان یک صفحه‌ی بلاگ خواهد داشت که در آن خودش را معرفی می‌‌کند، برنامه‌هایش را و این‌که دنبال چه‌نوع هم‌تیمی می‌گردد.

۳. غرفه‌دارهایی که دارای آن ویژگی‌ها باشند در ذیل پست بلاگ، نام غرفه و مشخصاتشان را (یک راه تماس مثلا) وارد می کنند.

۴. کاپیتان ویژگی هم‌تیمی ‏ها را بررسی می‌کند و از میان آن‌ها تیم خود را انتخاب کرده و و در زمان مشخص لیست نهایی را اعلام می‏کند.

5. کاپیتان‏ ها می ‏توانند از پایین صفحه غرفه‏ ها، تازه نفس‏ ها را پیدا کنند و براساس اطلاعات تماس موجود در غرفه‏ ها با غرفه‏ داران ارتباط بگیرند و دعوت مستقیم نیز داشته باشند. در صورتی که اطلاعات تماس موجود نباشد، کاپیتان ها می‏ توانند با روابط عمومی تیم باسلام ارتباط بگیرند.

به محض اینکه تیم به 5 غرفه رسید (با احتساب خود کاپیتان) یک تیم شکل گرفته، و هرچه تیم بزرگ‏تر شود، به ازای هر تیم علاوه بر 5 عضو اولیه و به دو تراکنش رساندن عضو جدید، 20 امتیاز به تیم تعلق می‏گیرد. هر تیم تا پایان رقابت فرصت دارد تا حلقه تیم خود را بزرگ و بزرگ‏تر کند و امتیاز جمع کند. به ازای افزودن و استقرار هر غرفه به سیستم و به دو تراکنش رساندن آن غرفه، مطابق بخش ملاک‏ های امتیازات 30 امتیاز نصیب تیم می‏گردد. این بخش در جدول امتیازدهی بالاترین بخش امتیازات را به خود اختصاص داده است.

ملاک‌‌های امتیاز برای غرفه‌دارها؛
امتیازات بر مبنای فروش و بازدید می‏باشد. (15 ردیف اول غرفه ها، ضریب 1 و مابقی ردیف ضریب 5 دارد.)
بالانس ترکیب فروش و تراکنش  غرفه‌ها (هر فروش بالای ده هزار تومان ۱۰ امتیاز)
بازدید از غرفه به ازای هر 50 بازدید 5 امتیاز

ملاک‌های امتیاز برای کاپیتان‌ها؛

بالانس ترکیب فروش و تراکنش  غرفه‌ها (هر فروش بالای ده هزار تومان ۱۰ امتیاز)
هر غرفه‌ی تازه تاسیس شده در باسلام که به دو فروش موفق رسیده باشد (هر غرفه‌ی دعوت شده توسط کاپیتان یا اعضای تیم رسیده با دو فروش موفق، 30 امتیاز)
بازدید از غرفه به ازای هر 300 بازدید تیمی 5 امتیاز
اضافه شدن غرفه جدید به تیم در جریان طرح که حداقل دو فروش در طول دوره انجام دهد: 20 امتیاز

جوایز؛

تیم برتر

جایزه تیم برتر، هدیه‏ای به ارزش ۱۰۰ هزار  تومان به تک‌تک غرفه‏های تیم برتر در مدل طرح تبلیغاتی دوست جان با مشارکت 70 درصدی باسلام و ۳۰ درصدی غرفه‌دارها و پست رایگان از انبار مرکزی اداره پست قم به دست مشتریان می‏باشد. (ارسال کالاها تا انبار مرکزی پست قم به عهده‌ی غرفه‌داران خواهد بود)

تبصره؛ غرفه‌هایی که در تیم برتر زیر ۳ تراکنش در طول طرح ایجاد کنند، شامل طرح مشارکت دوست‌جان نخواهند شد.

کاپیتان تیم برتر

1. بسته خدمات طلایی مشاوره و کارگاه آموزش باسلام، هدیه باسلام به کاپیتان تیم برتر می‏باشد.

2. اعطاء اعتبار دریافت وام ۱۰ ملیون تومانی قرض‌الحسنه ۱ ساله بانک رسالت شعبه‌ی مرکزی قم برای کاپیتان‌ تیم برتر. (در صورت دو کاپیتانه طرح، این امتیاز بین کاپیتان‌ها به صورت مساوی تقسیم خواهد شد)

3. مشارکت ۷۰ درصدی برای غرفه‌ی کاپیتان برتر تا سقف ۲۵۰ هزار تومان و هزینه‌ی پست رایگان از انبار مرکزی اداره پست قم. (ارسال کالاها تا انبار مرکزی پست قم به عهده‌ی غرفه‌داران خواهد بود)

غرفه‌دارهای برتر

سه غرفه برتر از کل دوره (غیر از غرفه‌ی کاپیتان‌ها)، از بین تمام شرکت‏ کنندگان در تازه‏ نفس ‏ها بر اساس امتیازات، برنده این بخش از تازه ‏نفس‏ ها خواهند شد. جایزه این بخش به غرفه دار مقام اول، دوم و سوم به ترتیب، 500 هزار تومان، 400 هزار تومان و 300 هزار تومان هدیه دوست جان با مشارکت 70 درصدی باسلام می باشد.

کاپیتان‌ها؛

بسته خدمات طلایی مشاوره و کارگاه آموزش باسلام، هدیه باسلام به کاپیتان تیم برتر می‏باشد.

 

ابزار و شیوه داوری؛

فروش غرفه‌ها با ساز و کارهای فنی مبتنی بر پایگاه داده باسلام محاسبه می‏گردد و خطای انسانی در آن دخیل نیست.
کاپیتان‏ ها می‏ باید گزارشی از فعالیت‏های خود را شامل:
– تعداد غرفه‏ های تازه تاسیس در باسلام همراه با اسم و آدرس غرفه‏ ها

– تعداد غرفه‏ های اضافه شده به تیم (در جریان بازی) همراه با اسم و آدرس غرفه‏ ها

– تبلیغات (اینستاگرام، تلگرام)

– طرح ‏های ابتکاری و شرح مختصری بر نحوه اجرای طرح

– محتواهای تولید شده

را در صفحه خود در مجله‌ی باسلام، در پایان هفته اول و پایان هفته دوم در بخش نظرات صفحه ‏ای که به معرفی خواهد شد، ثبت نمایند.

نکته: کاپیتان‏ هایی که اقدام به ارائه گزارش ننمایند، در گزارش خبری باسلام و در نتیجه کمپین‏ های خبری نرم ‏افزار کریسپ، گزارشی از آن‏ها ارسال نخواهد شد.

[aparat id=”LRBWl”]

گام‌شمار تازه‌نفس‌ها

قرار است دور هم جمع شویم و طرح دیگری را روی میز بگذاریم. طرحی به نام تازه نفس ها. قدیمی های بازار فرصت آن را دارند که تا با یاری تازه نفس ها رویدادهای تازه و به یادماندنی را در باسلام ثبت کنند.

[aparat id=”EQk8j”]



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x