خروس خون بهار شروع شد!


1,136

غرفه‌دارهایی که از سال گذشته در بازار اجتماعی باسلام بودند، با طرح «خروسخون» آشنا هستند. در این طرح که چند ماه اجرا شد، محصولات غرفه‌هایی از باسلام، شنبه‌ها صبح زود از ساعت ۶ تا ۸، با تخفیف عرضه می‌شدند.

خروسخون فرصت خوبی برای غرفه‌دارهای خوش‌قول باسلام بود که محصولات بیشتری بفروشند و مشتری‌ها هم استقبال خوبی کردند و تجربه شیرین و هیجان‌انگیزی برای همه شد و انرژی و انگیزه خوبی برای ادامه هفته توی بازار ایجاد می‌کرد.

شاید برایتان جالب باشد که فروش غرفه‌هایی که در دوره‌های قبلی شرکت کرده بودند، گاهی تا سه برابر افزایش پیدا کرده بود و به بهانه این طرح، ارتباط بیشتری با مشتریانشان پیدا کردند.

ثبت نام غرفه‌داران در طرح خروس‌خون

اگر شما هم جزء غرفه‌دارهای باسلام هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت خروسخون در بهار ۹۷ را از دست ندهید. از طریق لینک زیر می‌توانید در طرح بهاره خروسخون شرکت کنید. جزئیات طرح در صفحه ثبت‌نام توضیح داده شده است.

اگر هم جزء مشتریان باسلام هستید، ساعت‌ها رو برای شنبه‌ صبح‌ها کوک کنید که از ساعت ۶ تا ۸ صبح از صفحه اختصاصی طرح، بتوانید محصولات مورد علاقه‌تان را با تخفیف‌های جذاب خریداری کنید و هفته‌هایتان را با انرژی شروع کنید.

ثبت‌نام در خروس‌خون بهار ۹۷



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x