همه غرفهدارها دوست دارند محصولشان را طوری به دست مشتری برسانند که او ذوقزده شود. طبیعی است که مشتری هم دوست دارد سفارشش به موقع به دستش برسد، اما ماجرا به سادگیها هم نیست. فعال بودن غرفه به این معناست که مشتری هر لحظه از شبانهروز و هر زمانی از سال میتواند سفارش خودش را ثبت کند. حتی اگر غرفهدار در مسافرت باشد، خدای ناکرده مریض باشد یا در روزهایی که کلی کار و گرفتاری دیگر برایش پیش آمده و رفتن به اداره پست که سهل است حتی وقت سرخاراندن هم ندارد.
مشکلات دیگری مثل دوری از دفتر خدمات پستی، معطل شدن در روزهای شلوغ اداره و … هم چالشهایی است که یک ارسال به موقع را تهدید میکند. اما شرکت در طرح یهکاسه و استفاده از انبار آن در تهران میتواند تمامی این مشکلات را به خوبی حل کند. طرح یهکاسه خدمتی است که هم برای غرفهدار و هم برای مشتری جذابیتهای زیادی دارد.
طرح یهکاسه، ارسال یکجا، سریع و امن
با ایجاد یک انبار متمرکز و یکپارچه در تهران کار ارسال محصول توسط غرفهدارها راحت و ارزان شده است. غرفهدارها میتوانند محصولاتشان را از جاهای مختلف ایران به انبار یهکاسه ارسال کنند تا به محض ایجاد سفارش در غرفه، کارهای بستهبندی آن انجام شود و به دست مشتری برسد.
علاوه بر آن محصولاتی که در این طرح شرکت دارند، دسترسی یکجا برای مشتری فراهم است. با زدن تیک گزینه ارسال یکجا، فقط محصولاتی که در انبار یهکاسه است، قابل نمایش میشود و مشتریها میتوانند از غرفههای متعددی که در این طرح شرکت کردهاند خرید کنند و سفارش را به صورت یکجا دریافت کنند.
فواید یهکاسه برای غرفهدار:
۱- محصولات غرفه دار ۱۰۰% ضمانت ارسال دارند و در صورت خسارت وارد شدن به کالا، باسلام پرداخت می کند.
۲- پروژه بستهبندی و ارسال و مراجعه به اداره پست کاملا از دوش شما برداشته میشود.
۳- هزینههای ارسال محصولات شما کاهش مییابد.
۴- سفارشهایتان زودتر به دست مشتری میرسد.
۵- بستهبندیهای یکاسه محکمتر و ایمنتر هستند.
۶- زمان بسیار زیادی برای شما آزاد میشود و میتوانید روی مارکتینگ، بازاریابی فروش تمرکز کنید.
فواید یهکاسه برای مشتری:
1- در حال حاضر محصولات یکاسه ۴۰% تخفیف در ارسال روی سرویس پست سفارشی دارند.
2- مشتری هزینه ارسال کمتری پرداخت میکند (سفارشات از چند غرفه تجمیع میشود و فقط یک بار هزینه پست میدهد)
3- سفارشات یهکاسه زودتر بدست مشتری میرسد (چه تهران چه شهرهای دیگر)
4- بستهبندیهای یهکاسه محکمتر، شکیلتر و ایمنتر هستند.
5- به جهت نظارت و ارزیابی مستقیم روی محصولات یهکاسه، از کیفیت بالا و به روز برخوردار هستند.
هزینه استفاده از خدمات انبار و طرح یهکاسه
بخش قابل توجهی از هزینهها را خود باسلام به عنوان سوبسید پرداخت میکند. و هزینههای واقعی و تمام شده بسیار بیشتر از چیزی است که از غرفهدار دریافت میشود. در مقابل باسلام متعهد میشود خدمات کامل لجستیک و بدون نقص به غرفهدارهای شرکت کننده در طرح بدهد. و تمامی هزینهها از قبیل انبارداری، انبارگردانی، اجاره انبار، نیروی انسانی، کارتن و متعلقات بستهبندی (پلاستیک ضخیم، چسب، لفاف، پوشال، ضربه گیر، پلاستیک حباب دار، منگنه، تسمه، وکیوم حرارتی و..) به عهده باسلام است.
- مبلغ خرید از ۰ تا ۲۰ هزار تومان (دریافت هزینه لجستیک: ۱۰۰۰تومان)
- مبلغ خرید از ۲۰ تا ۵۰ هزار تومان (دریافت هزینه لجستیک: ۱۵۰۰ تومان)
- مبلغ خرید از ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان (دریافت هزینه لجستیک: ۲۵۰۰ تومان)
- مبلغ خرید از ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان (دریافت هزینه لجستیک: ۴۰۰۰ تومان)
- مبلغ خرید از ۲۰۰ هزار تومان تا ۵۰۰ هزار تومان(دریافت هزینه لجستیک: ۵۰۰۰ تومان)
تبصره: مبلغ خرید بیشتر از ۵۰۰ هزار تومان: به صورت پلکانی، به ازای هر ۱۰۰هزار تومان خرید بالاتر از ۵۰۰ هزار تومان، مبلغ ۲ هزار تومان افزوده میشود.
حزئیات بیشتر را میتوانید هنگام ثبتنام در متن قرارداد ببینید.
انرژیتان را برای تبلیغ محصول و کسب و کارتان نگه دارید!
با رها شدن از دردسرهای ارسال در وقتتان صرفهجویی میکنید و فرصت بیشتری برای معرفی و تبلیغ محصول و کسب و کارتان خواهید داشت. بدون نگرانی از قاطی شدن سفارشها، با اپ غرفه من گزارشهای دقیق مالیتان را ببینید و موجودی محصولتان را چک کنید و خیالتان از بابت ارسال به موقع و بستهبندی استاندارد به مشتریهایتان راحت باشد!
? ثبت نام در طرح یهکاسه و شرایط آن
اولین اشتباه یک غرفه دار در باسلام اینه که تصور کنه در باسلام مشتریها صف کشیدن و همه له له میزنن تا ما غرفه مونو راه بندازیم تا همه بیان از ما خرید کنن.
این تفکر باعث میشه هیچ کاری نکنن و پاهاشونو بندازن روی همو خودشونو باد بزنن به تصوری که دیگه کار تمامه و باسلام قراره براشون بفروشه.
.
در صورتی که وظیفهی باسلام دو تا کاره:
۱- فراهم کردن زیرساختهای یک فروشگاه اینترنتی قوی و جذاب؛
۲- جذب مشتری به سمت باسلام با تبلیغات گسترده.
اما جذب مشتری به باسلام. نه جذب مشتری به یک غرفهی خاص.
در ماه گذشته آمار بازدید از باسلام بالای چند میلیون بازدید بوده.
پس مشتری بالقوه هست.
اما چرا از غرفهی ما خرید نمیشه؟
چون منه غرفهدار بدون فراگرفتن ظرفیتهای باسلام، بدون داشتن سواد رسانه، بدون علم به اقتضائات فروش اینترنتی، بدون صبر و حوصله، بدون تلاش و همت مضاعف، بدون کار بر روی عکس و محتوا و سئوی غرفهمون و …. انتظار داریم مشتری سمت ما بیاد.
چرا ما همیشه کم کاریهای خودمون رو به دوش دیگران میندازیم و انتظارات بیش از حد داریم.
شما اگر همهی اون کارها رو کردی و نتیجه نگرفتی بعد بیا این طور حرف بزن.
عذرخواهم که طولانی شد.
.
فروشگاه برکت\
سلام
چرا غرفه های باسلام در اپ استور یا کافه بازار حضور ندارند؟؟؟
اگر این مهم شکل بگیرد در واقع به نفع شما هم هست و لازم نیست من تأمین کننده از همه بخوام اول در با سلام عضو بشن!!
نه والا جدید میگم تکراری نیست ک فرستاده نمیشه!!!
سلام
چرا غرفه های باسلام در اپ استور یا کافه بازار حضور ندارند؟؟؟
اگر این مهم شکل بگیرد در واقع به نفع شما هم هست و لازم نیست من تأمین کننده از همه بخوام اول در با سلام عضو بشن!!
سلام ببخشید برای شیرینی و مواد غذایی چکار کنیم . اخه اگر فروش نداشته باشیم و محصول توی انبار بمونه کیفیتش از دست میره و باید تازه به دست مشتری برسد .
سلام. در حال حاضر، طرح یهکاسه برای محصولاتیه که نیاز به یخچال نداشته باشن و زود فاسد نشن. شیرینی و مواد غذایی رو فعلا باید مستقیم ارسال کنین تا شرایطش فراهم بشه.
سلام برای اینکه محصولات ما در انبار باسلام قرار بگیره چقدر هزینه انبار دریافت میشه؟
سلام. بستگی به مبلغ فاکتور داره. مثلا فاکتور از 0 تا 20 هزارتومن، فقط 1000تومان دریافت میشود. در همین متن بالا قیمتها به صورت کامل آمده و موقع ثبت نام هم تمامی جزئیات آن را در متن قرارداد میتوانید ببینید.
اغلب غرفه داران فروش بیرون از سایت دارن. ما اومدیم باسلام بازاریابی محصولاتمون رو انجام بده واسه همینه درصدی که از فروش گفته رو قبول کردیم.
این قماره غرفه داری که فروشش معلوم نیست توی طرح یک کاسه شرکت کنه. این ظلمه که ما وقت و هزینه بزاریم که این سایت خودشو بکشه بالا. بهتره ما وقت و هزینه رو صرف خودمون کنیم.
از این به بعد زیر بار ظلم نمیرم تبلیغم تعطیل. اگه سفارشی وجود داشت فقط ارسال میکنم . بعد از ۲ماه هم اگه باسلام روند کاری رو عوض نکنه فروش نداشته باشم کلا محصولی نمیزارم.
سلام. از اینکه نظرتان را با خودمان در میان گذاشتید واقعا ممنونیم. باسلام تمام تلاشش را میکند تا ابزارهای بازار و غرفهداری را بهتر و بهتر کند. ولی بازاریابی نمیکند. بلکه زیرساختهای بازار را مدام از نظر فنی توسعه میدهد.
نکته دیگر اینکه باسلام خودش را از غرفهدارها جدا نمیداند و جدا هم نیست. در واقع بازار باسلام چیزی نیست جز غرفهدارهای عزیزی مثل شما. و پیشرفت هر کدام از اینها خواه ناخواه سبب پیشرفت دیگری میشود.