آیا می‌دانید مناسب‌ترین روکش صندلی، روکش پشمی است؟!


1,493

بازار باسلام | basalam - پیشنهاد محصول - روکش پشمی صندلی

حجت صادقی، صاحب غرفه یکتاپوشینه (هامین) در بازار باسلام، یکی از مهمان‌های برنامه پایش شبکه یک سیما در ۲۳ مرداد ۹۷ بود. وی در این برنامه درباره روکش‌های صندلی پشمی نیز صحبت کرد؛ روکش‌هایی که نسبت به روکش‌های مشابه و با الیاف مصنوعی خیلی گران نیست و نیز برای سلامتی بدن مفید و لازم است!

خواص پشم

پشم یک الیاف طبیعی است که هنوز هیچ الیاف مصنوعی نتوانسته است جایش را به طور کامل پر کند. یکی از مزایای مهم محصولات پشمی این است که با بدن انسان سازگار است و حتی به سلامتی کمک می‌کند؛ از جمله این که:

پشم نسبت به الیاف‌های دیگر هوای بیشتری در خود حفظ و متراکم می‌کند و همین باعث می‌شود اثر آب و هوا بر بدن زیاد نباشد و بدن در برابر تغییرات آب و هوایی بیشتر مقاومت کند. به همین دلیل، لباس پشمی یا هر محصول پشمی دیگر، در تابستان و زمستان مانع از دست دادن دمای بدن می‌شود؛ یعنی در زمستان جلوی هدر رفتن گرمای بدن را می‌گیرد و در تابستان نمی‌گذارد بدن زیاد عرق کند.

پشم نسبت به الیاف‌های دیگر در یک اندازه مساوی، از جهت قطر و حجم، خیلی سبک‌تر است و وزن کمی دارد. همچنین قدرت الیاف پشم خیلی بیشتر از الیاف مصنوعی و نیز الیاف گیاهی است. از همین رو، پشم در ساخت عایق‌های ساختمانی به کار گرفته می‌شود. همین ویژگی، آن را عایق خوبی برای صدا کرده است و می‌توان برای کف‌پوش ساختمان‌ها استفاده کرد.

الیاف پشم به گونه‌ای است که هم برای نمد شدن و هم برای بافت آماده است و این دو به راحتی روی پشم انجام می‌شود. همچنین رنگ‌پذیری بسیار بهتری نسبت به دیگر الیاف‌ها دارد و نیز حالت ارتجاعی دارد و با کشیده شدن تا حدود سی درصد، شکل ظاهری‌اش را حفظ می‌کند و آن را از دست نمی‌دهد.

بازار باسلام | basalam - پیشنهاد محصول - صندلی روکش پشمی

روکش صندلی با الیاف طبیعی

با خواصی که برای پشم ذکر شد جای شک نیست که محصولات پشمی نسبت به محصولات ساخته شده با الیاف مصنوعی مزیت خیلی زیادی دارند. بویژه اگر محصولاتی که با بدن انسان تماس دارند با الیاف پشمی ساخته شوند، به حفظ سلامتی و شادابی ما کمک زیادی می‌کنند.

از پشم می‌توان برای تولید پوشاک، تشک، لحاف و بالش استفاده کرد. یکی دیگر از جاهایی که محصول پشمی برای ما آدم‌ها بسیار مفید است، روکش صندلی است که با این زندگی کم‌تحرکی که ما داریم یا نوع مشاغلی که باید زیاد در خودرو یا صندلی بنشینیم، بهتر و البته ضروری است از روکش صندلی پشمی استفاده کنیم تا به خودمان کمتر آسیب بزنیم!

شاید شما پشم گوسفند را از نزدیک دیده باشید و بگویید با بویی که دارد برای این محصولات مناسب نیست یا این که در تماس با بدن آزاردهنده است. اما شرکت هامین توانسته است این مشکلات را حل و نوعی روکش صندلی پشمی تولید  و در بازار باسلام عرضه کند که با حفظ خواص پشم، آن را می‌توان به راحتی استفاده کرد و نیز هیچ آزار و ناراحتی هم برای پوست بدن و حتی پوست‌های حساس نداشته باشد.

همچنین قیمت روکش صندلی نسبت به روش تولید و ارزش سلامتی آن خیلی مناسب است و طوری طراحی شده است که برای انواع صندلی ماشین (مانند پژو و سمند و پراید) و صندلی‌های اداری و خانگی کاربرد دارد.

مناسب‌ترین روکش صندلی برای بدن

اما با این پشم‌ها چه می‌کنند تا این محصول نوآورانه را آماده و عرضه کنند؟ من برای شما کوتاه می‌نویسم:

ماده اولیه روکش پشمی صندلی هامین، پشم طبیعی گوسفند است که از سراسر کشور تأمین می‌گردد. سپس در فرآیندی‌های مختلف و دشوار، شستشو و بعد تمیز و بوزدایی می‌شود. طی این فرایندها، پشم‌ها ضد بید و باکتری می‌گردند و با استفاده از ماشین ‌آلات صنعتی، به صورت نمد (فوم) در می‌آیند و در محصولات متنوعی از جمله روکش صندلی به کار گرفته می‌شوند.

و برای این که پوست و بدن کاربر در تماس مستقیم با پشم‌ها قرار نگیرند، روی پشم‌های نمد شده، با پارچه پنبه‌ای پوشانده می‌شود. البته در این شرکت، برای حفظ خاصیت طبیعی و ارگانیک پنبه، این پارچه‌ها را رنگ نمی‌کنند تا به رنگ طبیعی پنبه یعنی سفید بمانند. 

پس از مراحل تولید، این روکش‌های صندلی و نیز دیگر محصولات هامین (یکتاپوشینه سابق) در پوشش‌های مخصوص بسته‌بندی می‌شوند تا تمیز و سالم بمانند و از طریق فروش آنلاین در بازار باسلام، با حفظ کیفیت به دست خریدارن در سراسر کشور برسد.

گفتنی است مراحل آماده‌‌سازی و تولید این محصول در واحدهای محتلف انجام می‌شود و با خرید آنلاین این محصول در باسلام، از کسب‌وکارهی زیادی در حوزه نساجی و غیر آن حمایت می‌شود.

خرید روکش‌ پشمی صندلی از باسلام


به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امین
امین
5 سال قبل

عالی

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x