بعد از ارسال سفارش، فقط کد رهگیری پستی را ثبت کنید!


16,332

باسلام | Basalam - ثبت کد مرسوله پستی

دوست دارید وقتی محصولی را به مشتری می‌فرستید، باخبر شود؟ کافی است کد رهگیری محصولی که پست کرده‌‌اید را در اپ غرفه من ثبت کنید تا مشتری بتواند بفهمد سفارشش الان در چه مرحله‌ای قرار دارد. پیش از این لازم بود غرفه‌دار علاوه بر ثبت کد رهگیری، عکس رسید پستی را نیز بارگذاری کند. بارگذاری عکس رسید پستی برای غرفه‌دارهایی که محصولات‌شان در انبار یه‌کاسه نیست و خودشان ارسال می‌کنند گاهی مشکلاتی داشت. مثلا کسانی که ارسال‌های زیادی در طول هفته دارند، ثبت دانه دانه رسیدها، کاری زمان‌بر و وقت‌گیر بود.

اگر نسخه جدید اپ غرفه من را نصب کرده باشید، می‌بینید بعد از ارسال سفارش، گزینه‌ای برای بارگذاری عکس رسید پستی به شما نمایش داده نمی‌شود و فقط کافی است کد رهگیری پستی را ثبت کنید.

ثبت کد رهگیری به چه دردی می‌خورد؟

شما با ثبت کد رهگیری، به مشتری‌تان امکان پیگیری سفارشش را می‌دهید. بعد از ارسال محصول به وسیله پست و ثبت کدرهگیری، این کد در اختیار مشتری هم قرار می‌گیرد و از صفحه سامانه رهگیری مرسولات می‌تواند وضعیت سفارشش را ببیند. اینکه در چه ساعت و تاریخی ارسال شده و یا در چه باجه پستی قرار دارد و حتی نام و مشخصات نامه‌رسانی که سفارشش در دست اوست. بنابراین، تسویه حساب شما همچنان منوط به ثبت کد رهگیری است، ولی رقم تسویه حساب شما ربطی به رسید پستی ندارد.

در ارسال‌های با پیک، کد رهگیری نیازی نیست

در ارسال‌های با پیک، نیازی به ثبت چیزی ندارید. فقط گزینه محصول را ارسال کردم را بزنید تا مشتری امکان اعلام رسیدن محصول و ثبت رضایت داشته باشد. به همین سادگی. اگر محصول‌تان طوری است که امکان پست کردنش نیست یا می‌خواهید سفارش مشتری‌های همشهری‌تان را زودتر به دست‌شان برسانید، می‌توانید گزینه ارسال با پیک را در اپ  غرفه من فعال کنید و خودتان هزینه‌اش را تعیین کنید.

آموزش ارسال و بسته بندی محصول


به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
3 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سلامتکده ریحان
سلامتکده ریحان
5 سال قبل

عالی??

فروشگاه برکت
فروشگاه برکت
5 سال قبل

در ارسال‌های با پیک هم نیاز به ثبت هست.
اما به شیوه ی دیگر.
حتما غرفه دار از مشتری یک رسید بگیره تا سندی دال بر تحویل کالا وجود داشته باشه.

ماه گروپ
ماه گروپ
5 سال قبل

این یه کار مثبتی بود که انجام شد… خدا قوت.

“ماه گروپ”

3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x