از تخفیف پستی یه‌کاسه بی‌خبر نمانید!


1,466

تخفیف پستی یه کاسه چیست؟

خرید از باسلام، تجربه یک خرید بی‌واسطه است و خود غرفه‌دارها مستقیما برایتان ارسال می‌کنند. غرفه‌دارهایی از چهارگوشه ایران که کسب و کارشان را در بازار باسلام هم مستقر کرده‌اند. برای همین اگر از چندین غرفه خرید کرده باشید، ممکن است بسته‌ها در روزهای مختلف به دست‌تان برسد. مثلا یک روز بسته‌ای از شیراز و شهرهای استان فارس، روزی دیگر بسته‌ای از خوزستان و … و همچنین بسته به سلیقه غرفه‌دار، بسته‌های متنوع به دست‌تان برسد. یکی در پاکت پست معمولی و دیگری در یک جعبه هدیه و تزئینی.

ولی چون هزینه پستی هر غرفه به صورت جداگانه محاسبه می‌شود ممکن است برای بعضی خریدارها مقرون به صرفه نباشد. اگر بخواهید از چندین غرفه خرید داشته باشد و علاوه بر آن دنبال راهی باشید که کمترین هزینه پست را بدهید، طرح یه کاسه جذابیت بالایی دارد.

در یه کاسه، محصولات غرفه‌دارهایی که در این طرح شرکت کرده‌اند، از سراسر ایران به تهران منتقل می‌شود. در صورت خرید از غرفه‌های یه کاسه، خریدهای یک مشتری از این طرح در یک پکیج و بسته‌بندی قرار می‌گیرد و با یک هزینه پست به دستش می‌رسد. علاوه بر آن از تخفیف پستی آن هم می‌توانید استفاده کنید.

شرایط استفاده از تخفیف یه کاسه

از ۱۶مهرماه ۱۳۹۷ کلیه پخریدهای بالای 20هزارتومان که از غرفه‌های یه کاسه صورت بگیرد مشمول ۴۰درصد تخفیف هزینه ارسال می‌شود کافی‌ست موقع پرداخت کوپن yekase را وارد کنید

از چند غرفه و چند شهر بخرید، یکجا تحویل بگیرید!

اگر دوست دارید خریدتان با یک بسته‌بندی شیک و استاندارد، امن و به موقع به دست‌تان برسد، حتی اگر از غرفه‌های متعدد و شهرهای مختلف خرید کرده باشید، به غرفه‌های یه کاسه سر بزنید. محصولات را ببینید، مقایسه کنید، قصه کسب و کار غرفه‌دارها را بخوانید و خریدهایتان از چهارگوشه ایران را یه کاسه تحویل بگیرید!

 

از اینجا: غرفه‌های یه کاسه را ببینید

 



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
4 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرزین حریری -گروه هنری پارلا
فرزین حریری -گروه هنری پارلا
5 سال قبل

این طرح برای تولیداتی مثل محصولات من که تندیس و جعبه های کوچک است (صنایع دستی) مناسب است و امیدوارم در فروش من تاثیرگذار باشد .

باغچه
باغچه
5 سال قبل

اصلا نمیصرفه این طرح. واسه هر شیشه ترشی باید هزار تومان اجاره انبار بدم هزار تومان هم هزینه ارسال به انبار باسلام میشه که واقعا نمیصرفه

امانپور
امانپور
5 سال قبل

طرح خوبیه. فقط مشکلش این هس که غرفه هایی که در تولید کالا محدودیت دارن نمیتونن کل سرمایه رو بفرستن به انبار شهر دیگه و ممکنه خوب کارشون نگیره و حالا حالاها بعضی از اون محصولات انبار بمونه.
من پیشنهاد میکنم باسلام خودش با پست هماهنگ بشه و قرارداد ببنده که پول پست یا هم هزینه پست و محصول توسط مشتری درب منزل انجام بشه. یا اینکه یه روشی بزاره که همه غرفه داران یه شهر(مثلا تهران) محصولاتشون رو با هم بع مشتریهای یه شهر (مثلا شیراز) بفرستن و همه اون مشتری ها برن اون جا تحویل بگیرن.
یعنی با سلام توی هر شهر یه شعبه بگیره که همه محصولات رو تحویل بگیرن و یکجا به شعب شهرهای دیگه ارسال کنن. اینطوری از لحاظ هزینه ارسال به صرفه میشه

فروشگاه برکت
فروشگاه برکت
5 سال قبل

سلام؛
غرفه “فروشگاه برکت”،اولین و بزرگترین عرضه کننده‌ی محصولات محلی طلاب در کشور، افتخار دارد با قرار دادن کال محصولات خود در انبار لجستیک تهران در طرح یک کاسه‌ی باسلام در خدمت عزیزان باسلامی باشه.

4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x