وقتی یک مشتری، سفارشی را در غرفه شما ثبت سفارش میکند پایان کار نیست. نحوه بستهبندی و ارسال سفارش مشتری، خوشقول بودن، و ثبت رسید ارسال آن در اپ غرفه من، چیزهای مهمی است که رعایت کردنش برای یک غرفهدار ضروری است. کارهایی ساده که در نوع نگاه مشتری و نظرش تاثیری مهم دارد.
در پادکست شماره ۷ در مورد مهارتهای بعد از فروش صحبت میکنیم. کارها و نکتههایی مهم درباره نحوه بستهبندی، اهمیت ارسال به موقع و …. خلاصه در مورد کارهایی که به شما کمک میکند تا یک مشتری خریداولی، دوباره از شما خرید کند و تبدیل به یک مشتری دائمی شود.
قسمتهای قبلی پادکست
پادکست شماره ۱: آمادگی برای کمپین
پادکست شماره ۲: نکتههای مهم درباره اسم محصول
پادکست شماره ۳: نکات ریز و درشت برای قیمتگذاری محصول
پادکست شماره ۴: چطور مشتری به ما اعتماد کند؟
باسلام هر روز بهتر از دیروز .
منتظر بازگشائی مدرسه باسلام هستیم .??