فصل مهاجرت (۳): بهبود پنل غرفه‌داری برای کاربران دسکتاپ


1,819

اکثر غرفه‌داران باسلام برای مدیریت غرفه‌شان از اپلیکیشن «غرفه من» استفاده می‌کنند. ولی بعضی همچنان برای مدیریت غرفه‌شان سراغ مرورگر کامپیوتر می‌روند. این دسته از غرفه‌داران باسلام مشکلات متعددی برای مدیریت غرفه‌شان داشتند ولی با آغاز «فصل مهاجرت» بهبودهای پنل مدیریت غرفه بر روی مرورگر دسکتاپ نیز آغاز شد. از فردا (یکشنبه، ۲۰ خرداد ۹۷) پنل جدید غرفه‌داری برای کاربرانی که از لپ‌تاپ یا کامپیوتر استفاده می‌کنند، قابل استفاده است.

در نسخه جدید، امکانات زیادی به پنل غرفه‌دار اضافه نشده است و تلاش برای رفع مشکلات قبلی، ساده‌تر شدن طراحی، زیباتر شدن خطوط و رنگ‌ها و دسترسی راحت‌تر به بخش‌های مختلف پنل بوده است. به طور خلاصه، می‌توانید از فردا بهبودهای زیر را در پنل‌تان ببینید:

  • فهرست سفارش‌ها ساده‌تر شده است.
  • منوی سمت راست بزرگ‌تر شده و دسترسی به بخش‌های «محصولات»، «سفارش‌ها» و «تنظیمات غرفه» بهتر شده است.
  • ارتقای صفحه مشاهده هر سفارش. از این به بعد شما با کلیک‌های بسیار کمتری می‌توانید نام مشتری و آدرس او را ببینید.
  • بارگذاری لوگو و هدر غرفه به نسبت گذشته، آسان‌تر شده است و امکان برش دادن تصاویر نیز به آن اضافه شده است.
  • در صفحه بارگذاری محصول نیز دو فیلد جدید اضافه شده: یکی انتخاب محدوده ارسال و دیگری انتخاب روش‌های حمل و نقل

این‌ها بهبودهای حیاتی و اولیه در پنل غرفه‌داری در مرورگر بود. از این به بعد نیز بهبودها بر اساس تجربه کاربری شما ادامه پیدا خواهد کرد. برای همین، لطفا باسلام را از خودتان بدانید و هر عیب و ایرادی دیدید یا پیشنهادهایی برای بهبود داشتید، از طریق کامنت‌های همین مطلب، یا از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. نظرات شما در بهبودهای بعدی، قطعا مد نظر قرار خواهند گرفت.


به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x