رقابت بزرگ #کاربلدا_اصفهان با جایزه ۵ میلیون تومانی


1,935

خب … چرخ روزگار باسلام چرخید و چرخید تا ما به نصف جهان، اصفهان رسیدیم. حضور ما در اصفهان با دو مسابقه ی بزرگ همراه است. اولی رقابت هیجان در نصف جهان بود که امروز در روز هفتم آن به سر می بریم و دیگری…

رقابت #کاربلدا_اصفهان

چیست حالا این رقابت ؟ توضیحات زیر را بخوانید .

توضیح مسابقه

۱- شما با ضبط یک کلیپ ۱ دقیقه ای یا انتشار یک یا چند عکس، یک کسب و کار تولیدی اصفهانی (که می تواند کسب و کار خودتان باشد) را در صفحه ی اینستاگرام تان معرفی می کنید. در انتهای این کلیپ یا در کپشن عکس، شما باید آدرس کسب و کار معرفی شده را روی سایت باسلام اعلام کنید (اگر هم عضو باسلام نیست می توانید هم به سادگی برای آن در باسلام غرفه ای بسازید).

این کسب و کار تولیدی می تواند کسب و کار یکی از اعضاء خانواده تان باشد یا یک فرد کاملاً غریبه یا خود خودتان.
این فیلم معرفی می تواند با حضور یافتن در محل کسب یا تولید فرد باشد یا هر روش دیگری. فقط باید معرفی باشد. الزامی هم به حضور خود شما یا حتی سازنده در فیلم یا عکس نیست. ( هر چند حضور یافتن احتمال جلب نظر داوران را بالا می برد).

می توانید هم همراه تور کسب و کار گردی باسلام در روز پنجشنبه اول شهریور در اصفهان ، همراه ما دوربین و گوشی به دست بیایید و یک یا چند کسب و کار را شکار کنید.

ولی هر چه هست، باید معرفی باشد و معرفی کسب و کاری تولیدی، مثل صنایع دستی سازان، نجاران، خانم ها و آقایان تولید کننده ی محصولات خانگی، بافندگان و قالیبافان و فلزکاران و…
(اگر همچنان ابهام دارید توصیه می کنیم در سایت باسلام چرخی بزنید و راسته های مختلف را ببینید.)

بازهم تاکید می کنیم که مهم معرفی شماست و اینکه آدرس غرفه ی کسب و کار روی باسلام در فیلم یا کپشن عکس شما بیان شود!

و هرچه ویدئو یا عکس شما جذاب تر و خلاقانه تر باشد شانس برنده شدن شما بیشتر است. برای همین از هیچ خلاقیتی نترسید! – البته نه هر خلاقیتی:)

۲- هشتگ #کاربلدا_اصفهان را زیر آن بزنید و صفحه باسلام را هم در عکس تگ کنید. طبعاً کپشنی هم برای پست معرفی آن کسب و کار می زنید، خصوصاً اگر عکس است.

۳- در انتها و تا روز ۱۶ شهریور، مجموعاً پنج کلیپ و سه عکس به عنوان بهترین کارها توسط رای هیئت داوران، برنده ی جوایز زیر خواهند شد.

جوایز

بخش ساخت فیلم:
نفر اول: ۵ میلیون تومان جایزه (۳ میلیون تومان کارت هدیه و ۲ میلیون تومان کمک هزینه ی سفر با یک نفر همراه به هر نقطه از ایران).
نفر دوم: ۲ میلیون تومان جایزه(۱ میلیون تومان کارت هدیه و ۱ میلیون تومان کمک هزینه ی سفر با یک نفر همراه به هر نقطه از ایران).
نفر سوم: ۱ میلیون تومان کارت هدیه.
نفر چهارم: ۵۰۰ هزار تومان کارت هدیه.
نفر پنجم: ۳۰۰ هزار تومان اعتبار خرید درون باسلام.

بخش عکاسی:
نفر اول عکاسی: ۲ میلیون تومان جایزه (۱ میلیون تومان کارت هدیه و ۱ میلیون تومان کمک هزینه ی سفر با یک نفر همراه به هر نقطه از ایران).
نفر دوم عکاسی: ۱ میلیون تومان کارت هدیه.
نفر سوم عکاسی: ۲۵۰ هزار تومن اعتبار خرید درون باسلام.

خب ، سوت آغاز رقابت از هم اکنون زده شد! یعنی از تاریخ ۲۴ مرداد تا ۱۶ شهریور به مدت سه هفته، شما فرصت دارید که ویدئوها و عکس های ارسالی خود را روی صفحه ی اینستاگرام خود بارگذاری کنید. (اگر هم صفحه تان پرایوت است به ما پیام دهید تا فالویتان کنیم)

فقط ! یادتان نرود که در آخر کلیپ هایتان یا در کپشن عکس ها ، آدرس غرفه ی معرفی شده را هم قید کنید.

ارادتمند ،منتظر شاهکارهایتان هستیم!
تیم باسلام



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
4 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
وزیری
وزیری
5 سال قبل

سلام. خسته نباشین.
میشه فیلم که میگیریم در اینستاگرام نفرستیم و در تلگرام باشه؟؟

عباس احمدی
عباس احمدی
5 سال قبل

سلام
این رقابت برای استان های دیگه هم برگزار میشه مثل بوشهر یا نه؟

فروشگاه برکت
فروشگاه برکت
5 سال قبل

با آرزوی موفقیت برای همه ی دوستان خوب و پر تلاش اصفهانی. موفق و موید باشید.
http://Www.basalam.ir/barkat

4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x