پوووف. باسلامیهای عزیز! سلام. پروژه نفسگیر انتقال همه فرایندهای باسلام به پلتفرم جدید و خاموش کردن پلتفرم قبلی، بیش از تخمین ما طول کشید. یعنی چند اتفاق غیر مترقبه رخ داد که سبد خرید جدید را با مشکل جدی مواجه کرد. ولی بالاخره با تلاش چندساعته و متمرکز تیم فنی باسلام، حساسترین بخش فصل مهاجرت یعنی اسبابکشی به پلتفرم جدید به پایان رسید. ممنون که این نصف روز را شکیبایی کردید و با ما همراه بودید.
حالا وضعیت ما شبیه خانوادههایی است که به خانه جدید منتقل شدهاند و وسایل را چیدهاند، ولی ممکن است تا یکی دو روز، لنگه کفش کسی گم شود، یا بعضی از ظرفها را خانم خانه پیدا نکند، یا بعضی از چیزها خطا داشته باشد. اما خیال شما راحت، یک به یک ایرادهای ریز احتمالی را با کمک شما برطرف خواهیم کرد و همه چیز را در جای خودش میچینیم.
باسلام جدید را با ۱۵ درصد تخفیف تست کنید
خب. حالا خبر خوب. ما یک کد تخفیف ۱۵ درصدی تعریف کردهایم برای همه باسلامیهایی که افتخار میدهند و باسلام جدید را تست میکنند. مهمترین بخشی که دوست داریم نظر شما را دربارهاش بدانیم، بخشهای ثبت نام و ورود و همچنین سبد خرید است. لطفا تجربه مثبت یا منفیتان درباره این تغییرات را از طریق بخش پشتیبانی به ما اطلاع دهید. کد تخفیف زیر تا فردا شب کار میکند. منتظر نظرات و دیدگاههای شما در بخش پشتیبانی هستیم.
کد تخفیف: basket97
(تا سقف ۲۰ هزار تومان)
سلام خداقوت و خسته نباشید میدونم تا سحر همگی مشغول ب کار بودید امروزم ک باگ گیری ولی برا ارتقا مجموعه انتقاداتی داشتم و اون اینکه همین سیستم جدید میتونست جای دیگه تست و باگ گیری بشه چرا زودتر ارائه میشه و عجولتر اینکه تخفیفم بذاریم ک همه بیان تست کنن همه و با مشکلات فراوان رو برو بشن!
من غرفه دارم صادقانه بگم زحمت شبانه روزی میکشم مشتری رو ب مرحله خرید و بازدید میرسونم ولی با ایراداتی ک میبینه خب رغبتش پایین میاد، نمیگم طبیعی نیست بله کاملا طبیعیه تا اینجاش ک مجموعه ای ب این بزرگی داره پوست و لایه های پشتیبانی و فنی اون تغییر میکنه ولی ب لحاظ فنی آیا امکانش هست آزمون و خطاها تو فضای دیگه ای توسط چندنفر تستر اتفاق بیفته؟؟!
فروشگاه خانگی ریحان
زندگیتون پرطراوت و ریحان
??Basalam.ir/reyhan
??reyhancenter@
خدا قوت، خدا رو شکر که به پایان رسید ولی بهتر نبود از چند روز پیشتر اطلاع می دادید؟
الان سفارش های قبلی قابل رهگیری نیستن.