قصه شروع کسب و کارهای شما


1,752

قصه کسب و کار

مدتی قبل فراخوانی از همین بلاگ به شما دادیم و از شما خواستیم قصه شروع کسب و کار خودتان را برای ما بنویسید. برای اینکه کار شما ساده‌تر شود یک قالب کلی و چند سوال ثابت برای همه طراحی شد. بعد از پاسخ دادن به سوال‌ها و از کنار هم گذاشتن پاسخ‌ها به متنی نسبتا جامع می‌رسیدیم. متنی راهگشا و پر از تجربه برای کسانی که می‌خواهند وارد این کسب و کار شوند.

شما به ما گفتید: کسب و کار را از کجا شروع کردیم

شنیدن قصه شروع یک کسب و کار همیشه جالب است. کسب و کارهایی که معمولا از صفر شروع شده، فراز و نشیب‌های زیادی داشته و با کلی خاطره مسیر خودش را بالاخره پیدا کرده است و در حال حاضر در زمینه کسب و کار خودش حرفی برای گفتن دارد. شنیدن قصه این طور کسب و کارها علاوه بر شنیدنی بودن، آموزنده هم هست. ۲۶ نفر از شما غرفه‌دارها به فرم سوالات پاسخ دادید. نام و لینک غرفه‌هایی که در این فراخوان شرکت کردند از این قرار است:

غرفه رزق حلال، آویسا، بوشهر کالا، ارگانیک سرای عقیق دارابگرد، همیشه بهار، فرآورده‌های خانگی صاحب‌الزمان، ماه و مهتاب، هنرگاه افرند، ترمه سرا، محصولات ایرانی دردیس، مرکز گیاهان دارویی اعجاز، سفره سلامت، عطاری گل نرگس، مجموعه هنری فراسازه، نگین بانو، سارانا، حکیمچه، کیف پول و دستبند، ارمغان مهردشت، گالری هنری بافته، ترش و شیرین، هوران، بهشت ایرانی، صنایع دستی و تولیدی مردم زاگرس نشین چرام و بازار کشاورزان

ماجرای کسب و کار غرفه‌دارها

ما از میان مطالب غرفه‌دارهایی که فرم سوالات را  جواب بودند و پاسخ‌های کامل‌تری داده بودند تعدادی را در بلاگ باسلام منتشر کردیم. در قصه شروع کسب و کارها، شما از موانعی که در شروع و حین کار با آن رو به رو بودید گفتید، سرمایه و ابزار مورد نیاز، روش‌هایی که برای موفق شدن و پشت سر گذاشتن موانع انتخاب کردید، حس و حالی که الان نسبت به کار دارید و برنامه‌هایی که برای آینده ریخته‌اید و خیلی چیزهای دیگر. از لینک‌های زیر می‌توانید ماجرای بعضی از این کسب و کارها را بخوانید که با کمک خود غرفه‌دارها نوشته شده است.

با پنجاه هزارتومان هم می‌شود شروع کرد!

قصه‌های مجید

تمام محصولات بوشهر را به غرفه‌ام می‌آورم

یک کار سالم خانوادگی

همین الان شروع کنید

یک کار لوکس ولی عاشقانه

قصه یک سفره سالم

با بسته‌بندی خلاقانه به کسب و کارتان کمک کنید

حذف واسطه‌ها، راهکار اهالی قباق‌تپه برای توسعه روستایشان


مشتاق شنیدن شروع قصه کسب و کار شما هم هستیم

به ما و بقیه غرفه‌دارها بگویید که چطور کسب و کارتان را شروع کردید؟ برای کسانی که می‌خواهند کاری مثل شما داشته باشند چه پیشنهادهایی دارید؟ برای غرفه‌دارهای باسلامی امکانی در غرفه‌هایشان مهیاست که می‌توانند قصه کسب و کارشان، قصه زندگی و دغدغه‌هایی که نسبت به کسب و کارشان دارند را بنویسند. از طریق اپ غرفه من و گزینه ویرایش اطلاعات غرفه، می‌توانید در فیلدهای قصه محصول، درباره یک زندگی و درباره یک مکان از خودتان و کارتان بنویسید.

نوشتن این گونه متن‌های خودمانی و صمیمی تاثیر بسیار مثبتی روی مشتری‌ها و بازدیدکننده‌های غرفه دارد. مشتری‌ها حس همذات‌پنداری با صاحب غرفه می‌کنند و لذت خریدشان چند برابر می‌شود.


 افراد زیادی در بازار ((باسلام)) بدون صرف هزینه‌ی زیاد، صاحب کسب‌وکارهای خانگی و محلی شده‌اند و برای امرار معاش خانواده‌شان تلاش می‌کنند. اما از قدیم گفته‌اند یک دست صدا ندارد. این آدم‌ها برای پیشرفت در کارشان به همراهی من و شما نیاز دارند. اگر شما هم دوست دارید با افرادی که روی پای خودشان ایستاده‌اند و برای خانواده‌شان منبع درآمدی راه انداخته‌اند همکاری کنید، کافی‌ست با دعوت چند نفر به بازار آنلاین باسلام، کسب‌وکار آن‌ها را رونق بدهید!

برای هر دعوت موفق هم 10هزار تومان اعتبار هدیه به شما تعلق می‌گیرد. همین حالا روی لینک زیر کلیک کنید و کسب و کار چند نفر را رونق بدهید:

[button href=”https://basalam.com/invite” align=”center” target=”_blank”]دعوتنامه را برای چند تا از دوستانم می‌فرستم[/button]



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نگینی
نگینی
5 سال قبل

با سلام
طرح جالبی را راه اندازی کردید که کارافرینان روش کار خودشون را و این که از کجا شروع کردند و به کجا رسیدن و تجربیات خودشان را با دیگران به اشتراک بگذارند. برای من بسبار جالب و مطالی خواندنی بود

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x