حلوا سوهان فروغی به «پایش» می‌رود


1,424

صدای کسب‌وکارهای باسلامی کم‌کم به گوش افراد مختلفی در سراسر ایران رسیده و مایه امیدواری بسیاری شده است. این روزها بسیاری از رسانه‌ها به سراغ باسلام می‌آیند و درخواست می‌کنند که درباره غرفه‌داران و کسب‌ و کارهای باسلامی بیشتر بدانند. این بار تیم پژوهش برنامه تلویزیونی پایش به سراغ باسلام آمدند تا برخی از غرفه‌داران را به برنامه‌شان دعوت کنند و ما بعد از ارزیابی‌های متعدد، خانم فروغی، صاحب غرفه حلوا سوهان فروغی را به آن‌ها پیشنهاد دادیم و آن‌ها نیز پس از بررسی، این پیشنهاد را پذیرفتند. خانم فروغی فردا شب ساعت ۲۳ در شبکه یک سیما میهمان این برنامه خواهند بود.

چرا غرفه حلوا سوهان فروغی؟

انتخاب یک غرفه از میان ۱۰۶۰ غرفه باسلام، کار آسانی نبود. یکی از شروط شرکت در برنامه پایش،‌ نوآورانه بودن کسب‌وکار است و ما لیست اولیه کارمان را از میان غرفه‌هایی بررسی کردیم که محصولی نوآورانه داشته باشند و همان‌طور که می‌دانید حلوا سوهان فروغی جزء محصولات نوآورانه‌ایست که توسط خانم فروغی و همکارانش در روستای قمبوان استفاده طراحی شده و تولید می‌شود و این محصول خوشمزه، با استفاده از جوانه گندم و با شکر بسیار کم تولید می‌شود. حال و هوای این روزهای باسلام، غرفه‌های روستایی هستند و ما دامنه انتخابمان را به غرفه‌های روستایی محدود کردیم.

خانم فروغی،‌ یکی از غرفه‌داران قدیمی باسلام است و باسلام افتخار می‌کند که او کسب‌وکار ارزشمندش را در باسلام نیز مستقر کرده است. غرفه‌‌ خانم فروغی از سال ۹۵ تا کنون در باسلام فعالیت دارد. این غرفه جزء غرفه‌های بسیار خوش‌قول باسلام است و تا کنون از نظر کیفیت محصول، بسته‌بندی، خوش‌قولی و… نمره بالایی دارد و تا کنون بر اساس آمارهای باسلام، توانسته رضایت ۹۹.۳۷ درصد مشتریان خود در باسلام را کسب کند.

شروع کسب‌وکار خانم فروغی البته از باسلام نبوده و بیشتر از چهل سال است که پا به پای کارهای خانه، از تلاش و کارآفرینی دست برنداشته است؛ در جایی به نام قُمبوان، روستایی در دهاقانِ اصفهان. پنج دوره پرورش قارچ، بافتن بیست ـ سی تخته فرش، ۲۵ سال بافندگی با ماشین (سالی صدها دستمال)، باغداری، تأسیس گاوداری، پرورش مرغ، ساختن گلخانه، ایجاد کارگاه حلوا سوهانی و اشتغال‌زایی برای بیست خانم روستایی و… را در تاریخچه فعالیت خود دارد. همه‌ این کارها به همراه خانه‌داری و بزرگ کردن چند بچه اتفاق افتاده است.

پیشنهاد می‌کنیم شما هم فردا شب ساعت ۲۳ به تماشای این برنامه در شبکه یک سیما بنشینید و ببینید که همکارتان در بازار اجتماعی باسلام چه می‌گوید.

برنامه‌های آینده

آن طور که از نشانه‌ها به نظر می‌آید، مسیر حضور غرفه‌دارهای باسلام در رسانه‌های گروهی، هر روز در حال هموارتر شدن است و احتمالا فرصت‌های مشابه دیگری نیز به وجود خواهد آمد. در انتخاب‌های آینده، ما از معیارهای اصلی جاری در باسلام استفاده خواهیم کرد و مواردی همچون رضایت مشتری، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی، خوش‌قولی، موفقیت در میزان فروش، سلیقه محتوایی و تصویری، کیفیت محصول، کیفیت بسته‌بندی و… را در صدر ملاک‌های ارزیابی‌مان برای فرصت‌هایی از این دست، قرار خواهیم داد.

امیدواریم شما هم جزء غرفه‌های موفق باسلام باشید و آوازه کسب‌وکارتان به سراسر ایران برسد و رونق کسب‌وکارتان الهام‌بخش همه علاقه‌مندان به کار و کارآفرینی و کسب‌ روزی حلال شود. به امید آن روز.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
12 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی نیازی
علی نیازی
5 سال قبل

ب امید رونق کسب و کار تمام کارافرینان ایرانی و ان شاءالله روزی برسه ک غرفه ماهم کسب و کار موفقی داشته باشه

احمد مدقق
احمد مدقق
5 سال قبل

اواخر سال 95 ایشون رو در نمایشگاه توانمندی های روستایی در تهران دیدم و با هم گفت و گو کردیم. فوق العاده پرانرژی، صمیمی و خوش فکر. یک بسته هم حلواسوهان زنجبیلی سوغاتی دادند که فوق العاده بود.

بهارسلامتی
بهارسلامتی
5 سال قبل

سبام. انتخاب خانم فروغی عالیه بوده. با آرزوی موفقیت روز افزان برای باسلام و خانم فروغی و همه ی همکاران غرفه دار.
شاد وسلامت باشید.

ببک بافت
ببک بافت
5 سال قبل

انتخاب شایسته ایشون رو‌ تبریک میگم. با آرزوی موفقیت های بیشتر برای خانم فروغی عزیز.

طاهره جعفری
طاهره جعفری
5 سال قبل

به امید روزی که منم جزو غرفه دارهای خوشنامتون بطم??

کوهستانی
کوهستانی
5 سال قبل

آرزوی موفقیت روز افزون برای ایشان و همه ی باسلام ها

ارگانیک سرای عقیق دارابگرد
ارگانیک سرای عقیق دارابگرد
5 سال قبل

انتخاب بسیار خوبی هستند، ان شاالله که موفق باشند

سید نظری طبیعت سبز
سید نظری طبیعت سبز
5 سال قبل

باسلام به همه دوستان ان شاالله همیشه موفق باشید خانوم فروغی تبریک بابت انتخابتون

نوید ارفع
نوید ارفع
5 سال قبل

سلام.
برای شما آرزوی موفقیت روز افزون را داریم .

نوید ارفع
نوید ارفع
5 سال قبل

سلام.
با آرزوی موفقیت روز افزون برای تمامی فعالان احیاء سلامتی. ان شاءالله همیشه موفق و مؤید باشن.

فروشگاه برکت
فروشگاه برکت
5 سال قبل

انشاءالله همیشه سلامت و پرانرژی باشن

نسیم شمال
نسیم شمال
5 سال قبل

واقعا خانم فروغی بهترین انتخاب برای حضور در چنین برنامه مهمی هستند. این همه سابقه درخشان و ارزنده و خدمات بیشمار به جامعه روستایی، قطعا حرف های زیادی برای حمایت از کسب و کارهای خرد و روستایی و همچنین باسلام خواهند داشت. با آرزوی موفقیت

12
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x