۵ محصول باسلامی برای زمستان


2,420

باسلام | Basalam - زمستان جوراب پشمی و شومینه

زندگی شما چقدر پشمی است؟ یعنی پشم در زندگی شما چقدر نقش دارد؟ هیچ می‌دانستید که پشم عایق حرارتی است؟ بله. وقتی شب‌ها زیر پتوی پشمی بخوابید، زودتر گرم می‌شوید. و اگر در زمستان لباس پشمی بپوشید بدنتان حرارت کمتری از دست می‌دهد. از طرفی، الیاف پشمی به خاطر طبیعی بودنشان سازگاری بیشتری با بدن شما دارند، الکتریسیته ایجاد نمی‌کنند و زندگی سالم‌تری را برای شما رقم می‌زنند. ولی در زندگی‌های امروز ما از چه محصولات پشمی‌ای می‌شود استفاده کرد؟ ما برای شما چند پیشنهاد پشمی باسلامی داریم.

جوراب پشمی مدل گیوه (زنانه)

جوراب پشمی مدل گیوه، می‌تواند به عنوان یک پاپوش گرم در زمستان پیش رو استفاده شود؛ مخصوصا برای کسانی که کف خانه‌شان سرامیک است و ممکن است گاهی سرد شود. حسن‌‌آقای معصومی که این جوراب‌های پشمی را می‌فروشد در غرفه‌اش نوشته است که این جوراب توسط بافندگان هنرمند خلخال تولید شده است.

قیمت این محصول فقط ۱۶ هزار تومان است و در رنگ‌های سفید، قرمز، صورتی،‌ زرشکی و زرد موجود است و سایز آن آزاد است. اگر بخواهید سفارش دهید، در کمتر از دو روز ارسال خواهد شد و بسته به اینکه ارسال سریع یا ارزان را انتخاب کنید، بین ۳ تا ۶ روز دیگر به دست‌تان می‌رسد. جواب پشمی مدل گیوه را می‌توانید همین الان از اینجا سفارش دهید:

سفارش جوراب پشمی مدل گیوه زنانه با قیمت ۱۶ هزار تومان

کیف گلیم با طرح باغ

اگر اهل پوشیدن لباس‌های پشمی و الیاف طبیعی باشید، می‌توانید لباستان را با کیف گلیمی ست کنید و طبیعی را با خودتان این طرف و آن طرف ببرید. این کیف‌‌های گلیمی را خانم محمدی در چقابل استان لرستان می‌بافد. دارِ گلیم‌بافی خانم محمدی، تابستان و زمستان سر پاست. تابستان‌ها، بیرون از خانه، زیر سایه بانی خنک و زمستان‌ها، در خانه‌ای گرم. هر گلیم را در بازه‌ زمانی هشت تا ده روز می‌بافد.

اگر این کیف گلیمی را الان سفارش دهید، خانم محمدی برای شما تا ۱۰ روز آماده‌اش می‌کند و برای شما ارسال می‌کند و بسته به نوع ارسالی که انتخاب کنید، چند روز بعدش به دست شما می‌رسد. می‌توانید از لینک زیر، کیف گلیمی با طرح باغ را به قیمت ۳۰ هزار تومان سفارش بدهید:

سفارش کیف گلیم با طرح باغ با قیمت ۳۰ هزار تومان

یک اتاق خواب گرم با سرویس خواب پشمی

سرویس‌های خوابی که آقای صادقی تولید می‌کند، چند لایه است. لایه داخلی سرویس‌ها از پشم طبیعی گوسفند است و طوری فراوری شده که بدون بو، ضد بید و آنتی باکتریال باشد. روکش‌های رنگارنگ هم دارد که بشود با خانه‌های مدرن هم ست کرد. در غرفه آقای صادقی می‌توانید انواع سرویس خواب را پیدا کنید؛ تشک و پتوهای پشمی، روبالشی‌های پشمی، روتختی‌های پشمی و حتی روکش‌های صندلی از جنس پشم.

اگر سفارش شما از آقای صادقی بالای ۲۰۰ هزار تومان باشد و در سبد خرید از گزینه «ارسال ارزان‌تر» استفاده کنید، دیگر لازم نیست هیچ هزینه‌ای برای پست سفارش‌تان پرداخت کنید. می‌توانید همین الان از لینک زیر، وارد غرفه آقای صادق شوید و یک سرویس خواب پشمی به سلیقه خودتان سفارش دهید:

سفارش سرویس خواب پشمی از غرفه هامین

کوله‌پشتی سنتی ماشته با الیاف پشمی

این کیف سنتی از پارچه‌ای به نام «ماشته» ساخته می‌شود. جنس نخ محصول از پشم خالص است. پشم خریداری شده از دامداران منطقه خراسان جنوبی، ریسیده و رنگرزی می‌شود. بعد در دارهای ماشته‌بافی تنیده می‌شود. سپس به کیف‌ها و وسایل مختلف، از جمله همین کوله پشتی سنتی تبدیل می‌شود. این کوله پشتی، سه جیب دارد.

آقای پورحاجی که این کوله پشتی ماشته‌ای و کیف‌های دیگر از این جنس تولید می‌کند، در خراسان جنوبی شهر قائن زندگی می‌کند. قیمت این کوله‌پشتی ۳۵ هزار تومان است و اگر همین الان سفارش دهید، بسته به نوع ارسالی که انتخاب می‌کنید بین ۳ تا ۶ روز دیگر به دست‌تان می‌رسد.

سفارش کوله پشتی ماشته با قیمت ۳۵ هزار تومان

گلیم کرباس پشمی

این گلیم کرباس پشمی را خانم جمشیدی در اصفهان می‌بافد. اندازه این گلیم ۱۰۰ در ۷۰ است و مناسب پادری، ورودی اتاق‌ها یا کنار تخت خواب است. مخصوصا اگر سرویس خواب را هم پشمی سفارش داده باشید. البته این گلیم را می‌توانید به عنوان تزیین هم به دیوار نصب کنید.

قیمت این گلیم ۱۸۰ هزار تومان است، ولی خبر خوب اینکه به تازگی تخفیف خورده و اگر همین الان سفارش دهید می‌توانید فقط ۱۱۰ هزار تومان پرداخت کنید و فقط مبلغ ۸ هزار تومان بابت ارسال آن هزینه کنید. از این گلیم فقط یکی باقی مانده. بنابراین اگر به آن علاقه‌مندید، باید همین الان دست به کار شوید:

خرید گلیم کرباس از خانم جمشیدی در اصفهان با قیمت ۱۱۰ هزار تومان



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
3 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
قالیشویی
قالیشویی
5 سال قبل

سلام
مطلب مفیدی بود. ممنون

ماه گروپ
ماه گروپ
5 سال قبل

به به .پیشنهاد میکنم میکنم سری به غرفه دوستان عزیز بزنین و مایحتاج زمستانی خودتون رو تهیه کنید… ضرر نمیکنید…

امیدوارم موفق باشین

“ماه گروپ”

موسوی
موسوی
5 سال قبل

سلام خیلی خوبه که محصولات به این شکل معرفی میکنید راحتتر میشه انتخاب شد .
و طرح سرویس خواب با پشم طبیعی که برای بدن مفیده خیلی عالیه و جایگزین خوبی برای سرویس خواب با الیاف مصنوعی هست که برای بدن ضرر داره.ممنون

3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x