5 روز فرصت تا برنده شدن در دنده هوایی


891

در حالی که فقط ۵ روز فرصت تا پایان مسابقه دنده هوایی باقی مانده است، بعضی از غرفه‌دارها توانسته‌اند به ۱۰۰ درصد امتیاز قطعی خود برسند و بعضی دیگر به این امتیاز نزدیک شده‌اند. بسیاری از غرفه‌ها نیز امتیازهایی معلق دارند یعنی به محض اعلام رضایت مشتری تبدیل به رضایت قطعی می‌شود. در 5 روز آینده فرصت بسیار خوبی است که برای رسیدن به امتیاز هدف تلاش‌های لازم انجام شود.

رقابت دنده هوایی، رقابتی بر اساس امتیاز فروش به همراه رضایت مشتری است. نکته اینجاست که هر غرفه نسبت به ظرفیت خودش یک امتیاز هدف دارد. هر غرفه‌ای که 100درصد امتیاز هدفش را بگیرد برنده است.

با یک بررسی و تحلیل دقیق غرفه‌ها در سه گروه متفاوت قرار گرفته‌اند. با این حال امتیاز هدف غرفه‌های یک گروه هم ممکن است با هم فرق داشته باشد. تاکید می‌کنیم که هر غرفه امتیاز هدف مخصوص به خودش را دارد که در صورت ثبت نام در مسابقه به او پیامک شده است. لیست گروه‌ها و غرفه‌های شرکت کننده به همراه نتایج زنده امتیازها را از: اینجا می‌توانید ببینید.

 

امتیازهایی علاوه بر فروش

یادتان باشد که علاوه بر امتیازهای فروش، می‌توانید از شانس امتیاز مستقر کردن یک غرفه تازه در باسلام و امتیاز تکمیل محتوایی غرفه هم استفاده کنید.

دعوت از هر کسب و کار جدید و استقرار غرفه‌اش در باسلام در طول مدت مسابقه ۲۰۰ امتیاز مثبت دارد. (این امتیاز در پایان مسابقه به مجموع امتیازات شما اضافه می‌گردد). اگر غرفه‌ای را در طول برگزاری مسابقه در باسلام معرفی و مستقر کرده‌اید حتما از طریق این: فرم آن را ثبت کنید تا امتیاز آن در پایان مسابقه به مجموع امتیاز شما اضافه شود.

همچنین داشتن غرفه و محصولاتی کامل از نظر محتوایی نیز ۱۰۰۰ امتیاز دارد.

یادآوری جایزه‌ها

در اولین پست مسابقه دنده هوایی، نحوه امتیازگرفتن و جایزه‌ها را مفصل برایتان گفتیم. برای یادآوری باز به جایزه‌ها اشاره می‌کنیم:

بسته جایزه کارمزد: برای غرفه‌ای که به امتیاز هدف خود رسیده است.
۱. ۵۰ درصد کارمزد باسلام در فروش‌ دوره مسابقه شما، پس از پایان مسابقه، به حساب شما بازگشت داده خواهد شد؛
یا
۲. کاهش ۳۰ درصدی کارمزد غرفه‌ به شما به مدت یک ماه پس از اتمام مسابقه در باسلام است.

بسته جایزه وام: (این بسته را غرفه‌های اول تا سوم هر گروه می‌توانند به جای بسته جایزه کارمزدی انتخاب کنند)
۱. نفر اول، وام به ارزش ۴۰ درصد مبلغ فروش تا سقف ۱۰ میلیون تومان
۲. نفر دوم و سوم، وام به ارزش ۴۰ درصد مبلغ فروش تا سقف ۵ میلیون تومان

 

[aparat id=”lJrXB”]


به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x