حذف تخفیف‌های پستی و اتفاق‌های مهم آینده


1,325

ماشین پست

همان‌طور که پیش‌تر اطلاع داده بودیم و دلایلش را می‌دانید، از بعد از ظهر امروز تخفیف‌های پستی باسلام حذف می‌شوند و سفارش‌های بعدی بدون تخفیف پستی هستند. اما چند نکته را باید بدانید و چند خبر خوب هم هست که باید تا هفته آینده منتظرشان باشید.

سفارش‌های یه‌کاسه همچنان تخفیف خواهند داشت

اگر شما هم جزء غرفه‌داران فعال و مشتری‌های دائمی باسلام باشید، حتما با یه‌کاسه آشنایی دارید. سفارش‌هایی که از یه‌کاسه انجام شود با این دو شرط، تا پایان پاییز از ۴۰ درصد تخفیف برخوردارند:

  • حداقل ۲۰ هزار تومان جمع فاکتور سفارش
  • ارسال از طریق ارسال ارزان‌تر به مقصد غیر تهران (همان پست سفارشی)

امکانات جدید در اپ غرفه من برای بهینه‌سازی هزینه ارسال

ما از اوایل هفته آینده، اپ غرفه من را به‌روزرسانی خواهیم کرد و از آن پس، دست غرفه‌داران در مدیریت هزینه‌های ارسال، باز می‌شود. چون بررسی‌های ما نشان می‌دهد که بسته به نوع محصول و محل استقرار غرفه‌دار و مشتری، راه‌های جایگزین متعددی هست که می‌تواند هزینه‌ها را برای مشتری‌ها بصرفه‌تر کند. حال و هوای کلی امکاناتی که هفته آینده در اختیارتان قرار خواهد گرفت، موارد زیر است ولی در روزهای آینده، به طور دقیق‌تر درباره‌اش برایتان بیشتر صحبت خواهیم کرد:

  • امکان تعیین هزینه ارسال به دلخواه غرفه‌دار بر اساس وزن پایه و وزن مازاد
  • اضافه شدن امکان ارسال سریع درون‌شهری مثلا با استفاده از روش‌های غیر از پست (باعث بصرفه‌تر شدن هزینه ارسال درون‌شهری می‌شود)
  • اضافه شدن بخشی برای ایجاد پیشنهاد ارسال رایگان بر اساس شرایط خود غرفه‌دار (باعث افزایش انگیزه مشتری‌ها در ثبت سفارش‌های پرحجم‌تر می‌شود – حتی زیر ۲۰۰ هزار تومان)

درباره اینکه چطور می‌توانید با استفاده از این امکانات جدید، شرایط بصرفه‌تری را برای مشتری‌تان ایجاد کنید و در عین حال سود کسب‌وکار خودتان آسیب نبیند، در طول این هفته بیشتر صحبت خواهیم کرد. و البته بسته به نوع کسب‌وکار شما، محل استقرارتان و محل استقرار مشتری‌های اصلی‌تان و… روش‌ها متفاوت خواهند بود.

از این پس، تسویه حساب‌‌ها چطور انجام می‌شود؟

از زمانی که تعیین هزینه ارسال در اختیار خود غرفه‌دار قرار بگیرد که شیوه تسویه حساب معلوم است. یعنی عین هزینه‌ای که غرفه‌دار مشخص کرده، در هنگام تسویه حساب به او بازگردانده می‌شود. در واقع از آن به بعد، دقیقا همان پولی که مشتری برای هزینه ارسال پرداخت کرده، به حساب غرفه‌دار واریز می‌شود و اختلاف قیمتی وجود نخواهد داشت.

اما از امروز تا هفته آینده که امکان تغییر هزینه ارسال در اختیار غرفه‌دارهای عزیز قرار بگیرد، همچنان بین رقم پرداختی مشتری و رقمی که غرفه‌دار موقع ارسال محصول پرداخت می‌کند، ممکن است کمی اختلاف باشد. برای این اختلاف، جای نگرانی نیست و همان روال قبلی در تسویه حساب تا هفته آینده ادامه خواهد داشت و درباره اختلاف قیمت‌ها با همدیگر هماهنگ خواهیم بود.

ثبت رسید پستی همچنان نیاز است

شاید این سؤال برایتان باقی بماند که از این به بعد تکلیف رسیدهای پستی چه می‌شود. خب، رسیدها همچنان مثل گذشته باید ثبت شود؛ چون:

  • سندی است که نشان می‌دهد محصول ارسال شده
  • کد مرسوله پستی پس از ثبت رسید در اختیار مشتری قرار می‌گیرد که بتواند مرسوله‌اش را از طریق سامانه پست، رهگیری کند.

اما رقمی که به عنوان هزینه ارسال به حساب غرفه‌دار واریز می‌شود، ربطی به رقم درج‌شده در رسید پستی نخواهد داشت و بر اساس همان رقمی خواهد بود که غرفه‌دار در غرفه‌اش اعلام کرده است.

سخن پایانی…

بصرفه شدن هزینه ارسال برای مشتری‌های عزیز باسلام، دغدغه همه ماست. کاملا به این چالش واقفیم و برای پیدا کردن راه‌حل‌های جدید، همه عزم‌مان را جزم کرده‌ایم و مطمئنیم که خانواده چند ده هزار نفری باسلام که هر روز در حال گسترش است، به بهبودهای بیشتری دست پیدا می‌کنند؛ طوری که غرفه‌داران همگی کسب‌وکاری پررونق داشته باشند، مشتری‌ها از خریدشان احساس رضایت صددرصدی کنند و همچنان اصل باسلام بتواند با قدرت به حیات خودش ادامه دهد. به امید آن روز.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
3 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد
محمد
5 سال قبل

سلام
اینجوری اصلا خیلی از کالاهاتون دیگه صرفه خرید نداره
بسیاری از سایت های دیگه قیمت های به مراتب ارزان تر دارند
فقط این تخفیف و هزینه پستی باعث خرید میشد
حالا خود دانید

مقدم/ غرفه دار طلای سفید ارومیه
مقدم/ غرفه دار طلای سفید ارومیه
5 سال قبل

سلام. به نظرم راه حلهای جایگزین قبل از توقف طرح تخفیفات پستی باید قطعی میشد. تا از ایجاد رکود در فروش غرفه داران جلوگیری میشد.

حاج زاهد
حاج زاهد
5 سال قبل

سلام، بنده غرفه دار،غرفه حاج زاهد هستم.
میخواستم یه خبر خوب بدم به تهرانی ها
توی تهران یه پستی هست به نام پیشرو پست،که در حال حاظر هزینه ی پستی اش به تمام ایران،برای بسته های ۲ کیلوگرمی فقط۸۰۰۰ تومان است.
داخل تهران هم ارسال دارند.
تنها ایرادی که میشه بهشون گرفت اینه که ماکزیمم وزن ارسالی۵ کیلوگرم است.
البته به ازای هرکیلوگرم که از ۲ کیلوگرم بیشتر میشود،۲۰۰۰ تومان هزینه پستی افزایش می یابد.
دوستان تهرانی میتونن با یه سرچ ساده آدرس سایت پیشرو پست رو پیدا کنند.
یک نکته ی خیلی عالی این پست،اینه که درب منزل بسته رو تحویل میگیرند از شما.
دوستان شهرستانی هم پیگیر بشن،شاید توی شهرهای اون ها هم شعبه داشته باشند.
سربلند باشید.
یاعلی…

3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x