طرح جدید: چندشنبه‌بازار غرفه‌داران


1,574

chandshanbebazar

غرفه‌داران باسلامی، که حالا تعدادشان خیلی زیاد شده در طرح‌های مختلفی مشارکت داشته‌اند. باسلام به کمک غرفه‌داران آمده و این طرح‌ها و دلایل موفقیت و عدم موفقیت آنها را تحلیل کرده است. بر اساس نتایج حاصل شده و مشاهده رفتار مشتریان، طرح جدیدی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

اتحاد؛ رمز موفقیت

طرحی منسجم را در دستور کار قرار داده‌ایم که با قوت بیشتری قابل اجرا باشد و نسبت به انرژی و هزینه صرف شده، بازدهی بالاتری داشته باشند.

با بررسی همه طرح‌ها و برنامه‌ها به یک نتیجه واحد برای کسب موفقیت رسیده‌ایم و آن اتحاد و انسجام کل بازار در اجرای طرح‌ها است.

این اتحاد به چند دلیل انتخاب باسلام است:

  1. افزایش تنوع محصول
  2. ایجاد ویترینی از محصولات که لزوماً موردنیاز مشتری نیست، اما با دیدن آنها احساس نیاز می‌کند
  3. افزایش کیفیت اجرای طرح
  4. ایجاد یک رویداد بزرگ‌تر و گروهی که در قالب یک بازارچه خاص به مشتری معرفی می‌گردد
  5. هم‌افزایی تبلیغات
  6. معرفی کالاهای جدید به مشتری
  7. به نمایش در آمدن کالاهای مکمل
  8. نظم بازار
  9. مشخص بودن غرفه‌های تخفیف‌دار یا صاحب طرح

طرح جدید باسلام در راستای اتحاد

اولین طرح باسلام در راستای این اتحاد «چندشنبه‌بازار» است. در یک ماه گذشته، باسلام وارد دنیای مشارکت با غرفه‌دارانش شده است. باسلام قصد سرمایه‌گذاری روی ایده‌های ناب و قابل اجرا از سوی تولیدکنندگان را دارد. طرح‌های در حال اجرای یک‌یکِ غرفه‌داران را بررسی و برای تقویت همه‌جانبه آنها برنامه‌ریزی می‌کند و خیلی کارهای دیگر.

نتیجه تحلیل رفتار مشتریان باسلام در طرح‌هایی که ذکرشان رفت این بوده است:

مشتری تمایل بیشتری به طرح‌ها یا بازارچه‌هایی دارد که تنوع و تعداد محصولات بیشتری دارند.

بر این اساس باسلام طرح چندشنبه‌بازار غرفه‌داران باسلام را طراحی کرده است. چندشنبه‌بازار، در یک روز نامشخص و در ساعت نامعلوم به مدت سه ساعت طلایی در طول هفته تبلیغ می‌گردد، آدرنالین‌ها را تکان می‌دهد و همه را چشم به راه یک طرح منسجم تخفیفی چندساعته می‌کند.


شیوه‌نامه اجرایی چندشنبه بازار غرفه‌داران باسلام

اهداف: ارتقاء تعداد بازدید و فروش همه غرفه‌داران، جذب مشتریان جدید به غرفه‌ها

مراحل اجرا

نکته: نحوه مشارکت باسلام در طرح تخفیف بدین گونه است که سهم هر غرفه‌دار ۱۳% تخفیف و سهم باسلام ۷% تخفیف (در مجموع ۲۰% تخفیف) می‌باشد.

  1. فراخوان تیم باسلام به غرفه‌داران از طریق کانال تلگرام باسلام، باشگاه مشتریان باسلام و کارگاه غرفه‌داران بی‌نظیر باسلام انجام می‌گردد.
  2. کاپیتان‌ها نیز به انتشار فراخوان در تیم خود اقدام می‌کنند.
  3. غرفه‌داران برای شرکت در طرح، در صفحه‌های هر تیم تازه‌نفس در مجله ثبت‌نام می‌کنند (غرفه‌هایی که عضو تازه‌نفس‌ها هستند، هر کدام در صفحه تیم خود نام و لینک غرفه‌شان را ثبت می‌نمایند و غرفه‌هایی که در تازه‌نفس‌ها مشارکت نداشته‌اند، در صورت تمایل به عضویت یکی از تیم‌ها در آمده و در صفحه همان غرفه در مجله ثبت‌نام می‌کنند).
  4. روز برگزاری چندشنبه‌بازار، ساعت دقیق اجرای طرح از طریق گروه تازه‌نفس‌ها و کارگاه باسلام به غرفه‌داران اطلاع‌رسانی خواهد شد.
  5. اطلاع‌رسانی کلیت طرح به مشتریان در طول هفته انجام می‌گیرد، بنابراین مشتریان در طول هفته در تب و تاب طرح خواهند بود، اما زمان دقیق، یک ساعت قبل از شروع طرح بین مشتریان زمزمه خواهد شد.
  6. در امر تبلیغات نیز باسلام فقط با تیم‌های تازه‌نفس بصورت مشارکتی همکاری خواهد داشت. هر تیم تازه‌نفس یا هر غرفه شرکت‌کننده در تازه‌نفس‌ها می‌تواند بصورت مشارکت در هزینه تبلیغات کند؛ کانال یا پیج تبلیغی را با تیم باسلام در میان گذاشته و پس از تأیید کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام توسط باسلام، باسلام در ۵۰% هزینه تبلیغ مشارکت خواهد کرد.
  7. زمان اجرای طرح یک کد به مشتری اعلام می‌گردد. این کد روی غرفه‌هایی که در طرح چندشنبه‌بازار مشارکت کرده‌اند تنظیم شده و سهم باسلام و غرفه‌دار با این کد محاسبه می‌گردد.

 

جهت شرکت در چندشنبه‌بازار این هفته، ثبت‌نام از هم اکنون صورت می‌پذیرد.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x