برای مشاهده نتایج کلید Enter و برای خروج کلید Esc را بفشارید.

طرح جدید: چند شنبه بازار غرفه‌داران

غرفه‌داران باسلامی که حالا تعدادشان خیلی زیاد شده، طرح‌های مختلفی اجرا می‌کنند. هر سمت بازار، هیجانی در جریان است. یکی محصولاتش را تخفیف زده، دیگری مسابقه‌ای طراحی کرده و جایزه گذاشته و خلاصه، نشاط و شادی خاصی بر بازار اجتماعی باسلام حاکم شده است.

باسلام هم به کمک غرفه‌داران آمده و با طرح‌ها همراهی می‌کند. دیگر اینکه با تحلیل طرح‌ها و دلایل موفقیت و عدم موفقیت آنها براساس نتایج حاصل‌شده و مشاهده رفتار مشتریان، به غرفه‌داران کمک می‌کند تا طرح‌های بهتری اجرا کنند که هم انرژی کمتری بگیرد، هم تأثیر بیشتری داشته باشد.

انسجام گروهی، رمز موفقیت طرح‌ها و فروش‌های ویژه

یکی از نتایجی که تیم رشد باسلام در تحلیل طرح‌های مختلف غرفه‌داران به دست آورده این است که هر وقت کل غرفه‌داران باسلام برای اجرای یک طرح تبلیغاتی یا فروش ویژه، به اتحاد و انسجام رسیده‌اند، طرحشان موفق‌تر بوده است. به دلایل زیر، اتحاد و یک‌پارچه شدن کل بازار باعث موفقیت طرح‌ها می‌شود:

۱. افزایش تنوع محصولات شرکت‌کننده در یک طرح
۲. ایجاد ویترینی از محصولات متنوع که نیاز مشتری را به او یادآوری می‌کند
۳. افزایش کیفیت اجرای طرح
۴. ایجاد یک رویداد بزرگ و گروهی که توجه همه را به خود جلب می‌کند
۵. هم‌افزایی تبلیغات
۶. معرفی کالاهای جدید به مشتری
۷. به نمایش در آمدن کالاهای مکمل
۸. نظم بازار
و …

بنابراین، ما تصمیم گرفته‌ایم در راستای ایجاد این انسجام و هماهنگی گروهی، یک طرح هیجان‌انگیز جدید اجرا کنیم.

چند شنبه بازار غرفه‌داران باسلام

تا همین چند ماه پیش، طرح‌های مختلف باسلام همگی توسط باسلام طراحی و اجرا می‌شدند، ولی در یک ماه گذشته باسلام سعی کرده با غرفه‌دارانش به صورت مشارکتی عمل کند. از آن زمان، ایده‌های ناب قابل اجرا از سوی غرفه‌داران مطرح می‌شود و باسلام در اجرای آن‌ها با غرفه‌داران مشارکت می‌کند و بخشی از کار توسط خود غرفه‌داران انجام می‌شود.

با شناختی که ما از مشتریان باسلام داریم، اکثرا تمایل بیشتری به طرح‌هایی دارند که تنوع و تعداد محصولات بیشتری در آن‌ها باشد. بر این اساس باسلام یک طرح بستر جدید طراحی کرده که بتواند این نیاز مشتری‌ها را تأمین کند و فروش محصولات غرفه‌داران را بالا ببرد. «چند شنبه بازار»، جایی است برای جمع شدن همه این طرح‌ها.

چندشنبه بازار غرفه داران باسلام، در یک روز نامشخص و در ساعت نامعلوم به مدت سه ساعت طلایی در طول هفته اجرا می‌شود. تبلیغات گسترده آغاز می‌شود و خیلی زود، فرصت خرید محصولات شرکت‌کننده در چند شنبه بازار به پایان می‌رسد. قرار است حسابی آدرنالین به کل بازار تزریق کنیم.

شیوه اجرای چند شنبه بازار

نحوه مشارکت باسلام در طرح تخفیف بدین گونه است که سهم هر غرفه‌دار ۱۳٪ تخفیف و سهم باسلام ۷٪ تخفیف (در مجموع ۲۰٪ تخفیف) است. زمان‌بندی اجرای طرح هم به صورت زیر است:

۱. فراخوان تیم باسلام به غرفه‌داران از طریق کانال تلگرام باسلام، باشگاه مشتریان باسلام و کارگاه غرفه‌داران بی‌نظیر باسلام انجام می‌شود.
۲. کاپیتان‌ها نیز به انتشار فراخوان طرح چندشنبه بازار در تیم خود اقدام می‌کنند.
۳. غرفه‌داران جهت شرکت در طرح چند شنبه بازار در صفحه‌های هر تیم تازه‌نفس در مجله ثبت نام می‌کنند. (غرفه‌هایی که عضو تازه‌نفس‌ها هستند هر کدام در صفحه تیم خود نام و لینک غرفه خود را ثبت می‌نمایند و غرفه‌هایی که در تازه‌نفس‌ها مشارکت نداشته‌اند، در صورت تمایل به عضویت یکی از تیم‌ها در آمده و در صفحه همان غرفه در مجله ثبت نام می‌کنند.)
۴. روز برگزاری چندشنبه بازار، ساعت دقیق اجرای طرح از طریق گروه تازه‌نفس‌ها و کارگاه باسلام به غرفه‌داران اطلاع‌رسانی خواهد شد.
۵. اطلاع‌رسانی کلیت طرح به مشتریان در طول هفته انجام می‌گیرد، بنابراین مشتریان مشتاق آغاز طرح خواهند بود، ولی زمان دقیق آغاز تخفیف‌ها یک ساعت قبل از شروع طرح بین مشتریان زمزمه خواهد شد.
۶. در تبلیغات نیز باسلام فقط با تیم‌های تازه‌نفس به صورت مشارکتی همکاری خواهد داشت. به این صورت که هر تیم تازه‌نفس یا هر غرفه شرکت‌کننده در تازه‌نفس‌ها می‌تواند به صورت مشارکتی برای تبلیغات هزینه کند؛ به این صورت که کانال یا پیج تبلیغی مورد نظرش را با تیم باسلام در میان گذاشته و پس از تأیید کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام توسط باسلام، باسلام در ۵۰٪ هزینه تبلیغ مشارکت خواهد کرد.
۷. با آغاز رسمی طرح، یک کد تخفیف به مشتری‌ها اعلام می‌شود. این کد روی غرفه‌هایی که در طرح چند شنبه بازار مشارکت کرده‌اند تنظیم شده و سهم باسلام و غرفه‌دار با این کد محاسبه می‌گردد.

جهت شرکت در چندشنبه بازار این هفته، ثبت نام از هم‌اکنون صورت می‌پذیرد.