مهمان داریم، آماده هستید؟


1,333

آغاز کمپین معرفی و تبلیغ بازار اجتماعی باسلام از چند روز دیگر

از چند روز دیگر، کمپین بزرگ معرفی و تبلیغ بازار اجتماعی باسلام در رسانه‌ها شروع می‌شود. کمپینی صد و بیست روزه که هدفش آوردن صدها هزار کاربر و آشنایی آنها با بازار باسلام است. کاربرهایی که هنوز اسم این بازار را نشنیده‌اند و یا آشنایی زیادی ندارند. طبیعی است اولین ورود یک مشتری به بازار و تصوری که از آن پیدا می‌کند خیلی مهم است. مهم است در همان نگاه‌های اول چه حس و حالی پیدا می‌کند. حس و حال بازار او را مشتاق به چرخ زدن بیشتر در راسته‌ها و غرفه‌های دیگر می‌کند یا از همان ورودی بازار برمی‌گردد!

این کمپین از فضاهای مجازی آغاز می‌شود و در صدها رسانه نوشتاری، دیداری و شنیداری محلی ادامه پیدا می‌کند و در نهایت با نشست‌های خبری و رویدادهای حضوری به سرانجام می‌رسد.

خودتان باشید از کدام یکی می‌خرید؟

یک مغازه به هم ریخته، محصولات خاک‌گرفته یا درهم و برهم و بدون هیچ مشخصات که شما نتوانید تشخیص دهید مثلا این پودر که توی گونی ریخته، پودر سنجد است یا آرد نخودچی، هیچ کسی هم نباشد تا بپرسید و یا مغازه‌داری بی‌حوصله که اصلا نگاهتان هم نمی‌کند یا سوال‌هایتان را سربالا جواب می‌دهد…

یا

یک مغازه تر و تمیز و پُر، محصولات مرتب و توی بسته‌بندی‌های زیبا و خواستنی، اطلاعات کامل از روش تولید، مغازه‌دار خوش انصاف و ‌آشنا، توضیح کارکردها و دانستن ریزه‌کاری‌هایی درباره محصولی که دنبالش هستید، مغازه‌داری باحوصله که به سوال‌های شما خوب گوش کند و دقیق جواب بدهد و …

برای یک خرید اینترنتی، آن هم از جایی به نام بازار باسلام هم این قواعد وجود دارد. بازاری که هزاران غرفه متنوع وجود دارد و بازارگردهای اینترنتی باید از بین محصولات مشابه دست به انتخاب‌گری بزنند. پس اگر فکر می‌کنید ظرفیت و محصولات خوب‌تان آن طور که باید و شاید در غرفه معرفی نشده، فرصت را از دست ندهید، دستی به سر و روی غرفه بکشید و منتظر هزاران مهمان عزیز از سراسر ایران باشید!

 


به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x