یکی از چالشهایی که غرفهدارها با آن مواجه میشوند هزینههای ارسالشان است و دنبال راهی برای مدیریت هزینه ارسال هستند. از آن طرف برای مشتری هم مهم است که بین هزینه محصول و هزینه ارسال نسبتی منطقی وجود داشته باشد. مثلا برای یک محصول ده هزارتومانی که مشابه آن فراوان و در دسترس باشد، ده هزارتومان هزینه ارسال غیرمنطقی است.
آیا راهی برای مدیریت هزینههای ارسال وجود دارد تا منطقیترین قیمت هزینه ارسال را پیدا کنیم؟ چطور میشود از ابزار تنظیمات هزینه ارسال در اپ غرفه من، بیشترین بهرهوری را کرد؟
در پادکست شماره ۶ درباره این صحبت میکنیم که چطور با امکانات و شرایط موجود، بهترین نرخ هزینه ارسال را تعیین کنیم. نرخی بصرفه که هم به نفع مشتری باشد هم به نفع غرفهدار! همین حالا بشنوید:
قسمتهای قبلی پادکست
پادکست شماره ۱: آمادگی برای کمپین
پادکست شماره ۲: نکتههای مهم درباره اسم محصول
پادکست شماره ۳: نکات ریز و درشت برای قیمتگذاری محصول
راهی وجود داره که محصولات رو اداره پست از درب منزل بیاد ببره یا برا هر محصولی باید بریم اداره پست؟این کاررو سخت میکنه
سلام . به نظرم بعضی از اجناس بهتره وزن بالاتری داشته باشن یا قیمت پایین تر. مثلا اجناس زیر هزار گرم معمولا هزینه ارسالشون زیادتر از ارزش مادی خودشون میشه پس بهتره پکیج بشن که وزنشون بیشتر بشه و ارزش خودشون بیش از هزینه پست بشه