غرفهدارهای باسلامی
در این مطلب از بلاگ باسلام، از شما دعوت میکنیم برای شنیدن سومین قسمت از پادکستهای آمادگی برای شروع کمپین و تبلیغ گسترده باسلام با ما همراه باشید. در پادکست شماره یک و پادکست شماره دو از اهمیت آماده بودن و نکتههای بسیار مهم درباره عکس و اسم محصول حرف زدیم.
نکات ریز و درشت برای قیمتگذاری محصول
در این قسمت از پادکست درباره قیمتگذاری و جزئیات مربوط به جذابیت اولیه ارقام صحبت میکنیم. قبل از اینکه قیمتی برای محصولتان بگذارید نگاهی به قیمتهای کالاهای مشابه دیگر غرفهدارها هم میاندازید؟ محصولتان به خاطر کیفیت فوقالعادهای که داره کمی گران به نظر میرسد؟ چطور این موضوع را با مشتریهایتان در میان میگذارید؟ اگر محصولتان به خاطر وزن متفاوت، قیمتی متقاوت با بقیه غرفهها دارد چطور؟
آیا محصولتان ارزان به نظر میرسد؟ امکان دارد مشتری شما خیال کند محصول شما کمی گران است؟ روش شما برای توضیح به مشتری چطور است؟
سومین قسمت از پادکست آمادگی برای کمپین را از زیر میشنویم! منتظر پادکستهای بعدی ما هم باشید!