برای مشاهده نتایج کلید Enter و برای خروج کلید Esc را بفشارید.

آمادگی برای کمپین: پادکست ۲

غرفه‌دارهای باسلامی، همان طور که وعده داده بودیم پادکست شماره ۲ هم آماده شد. در پادکست شماره۱ گفتیم که به همین زودی‌ها کمپین بزرگ معرفی بازار باسلام شروع می‌شود و بازدیدها بیشتر می‌شود ولی بازدید به خودی خود فایده‌ای ندارد و شما باید مشتری را قانع کنید تا بعد از بازدید خرید انجام دهد.

توی این شماره از پادکست درباره راه‌های رسیدن یک مشتری به صفحه محصول حرف می‌زنیم. مشتری سه جور به محصول شما می‌رسد:

  • از همان اول دنبال محصول مشخصی می‌گردند و از صفحه جستجوی سایت به محصول شما می‌رسند.
  • بدون تصمیم مشخصی برای خرید در بازار می‌چرخند.
  • در صفحه اول یا کمپین‌ها و طرح‌ها محصول شما را می‌بینند.

در این قسمت به طور مشخص درباره نوع اول مشتری‌ها حرف می‌زنیم و به نکات ظریف و خیلی مهمی در مورد اسم و عکس محصول اشاره می‌کنیم.

علاوه بر شنیدن این پادکست می‌توانید از لینک‌های زیر، نکات و ریزه‌کاری‌های بیشتر و کاربردی را ببینید:

۶ راه برای تبدیل اسم محصول از خوب به عالی / استاندارد عکاسی از محصول برای فروش اینترنتی

از اینجا به دومین قسمت پادکست گوش دهید:

قسمت‌های دیگر پادکست

قسمت اول

قسمت سوم

قسمت چهارم