آمادگی برای کمپین: پادکست 1


1,689

غرفه‌دارهای باسلامی!

داریم به زمان تبلیغات کم‍‍پین بزرگ بازار باسلام نزدیک می‌شویم. آماده‌اید یا نه؟

زیرساخت‌های فنی بازار باسلام برای ورود گسترده کاربرها آماده شده است. ولی مهم است که شما غرفه‌دارها هم به عنوان تشکیل‌دهنده‌های اصلی این بازار، آمادگی لازم را داشته باشید. به نظرتان کسی که برای اولین بار از غرفه‌تان بازدید می‌کند، قانع می‌شود که خریدی از غرفه‌تان کند؟ برای آماده شدن بیشتر چه کارهایی باید انجام بدهیم؟

در اولین قسمت پادکست توضیحاتی در مورد این کمپین داده‌ایم و ازتان خواسته‌ایم برای ورود مشتری و بازدیدهای بالا آمادگی لازم را داشته باشید.

در پادکست‌های بعدی در مورد اینکه چطور می‌توانیم یک غرفه آماده و آب و جارو شده داشته باشیم، بیشتر با هم حرف می‌زنیم. پس منتظر پادکست‌های بعدی هم باشید!

با همدیگر در ۳ دقیقه اولین قسمت از پادکست‌های کمپین تبلیغی باسلام را گوش می‌کنیم.

 

قسمت‌های بعدی پادکست باسلام

قسمت دوم

قسمت سوم

قسمت چهارم


به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
11 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سورینا
سورینا
7 ماه قبل

سلام من در غرفه سورینا،پوشاک دخترانه،قیمت پایین گذاشتم،چراخریدی انجام نمیشه دوماااهههhttps://basalam com/yacc

املش تی
املش تی
5 سال قبل

سلام، غرفه داران
اول فکر کنید خودتان مشتری هستید… حاضرید از غرفه خودتان خرید کنید؟
گاهی کیفیت، خریدعمده و قیمت مناسب با وجود هزینه های پستی و تخفیفهای غرفه داران باعث جلب نظر بازدیدکنندگان میشه
کسانی که خودشان غرفه دارند، حاضر نیستند از غرفه های دیگر خرید کنند… چرا؟ اگر شما جز آندسته هستید جوابش را پیدا کنید

ایران بانو
ایران بانو
5 سال قبل

ما که آماده نیستیم، آماده باشیمم فایده ای نداره چون غرفه ما دست سازهای بانوانه، مثلا گیره روسری میفروشیم ۲۵۰۰ ولی پول پستش دوبرابر خوده جنسه، یعنی در حقیقت ما داریم برا پست تبلیغ میکنیم تا خودمون? کسی هم که نمیاد دو برابر محصول، پول پست بده?

حامد آقاجانی
حامد آقاجانی
ویرایشگر
پاسخ به  ایران بانو
5 سال قبل

شاید خرید محصول شما به صورت تکی، بصرفه نباشه. ولی چرا به بسته‌بندی‌های تعداد بیشتر فکر نمی‌کنین؟ خیلی از مشتری‌ها هستند که تعداد بالاتر از یکی می‌تونن و می‌خوان بخرن. مثلا اینا:
* کسانی که دوست دارن برای روسری‌های مختلف‌شون رنگ‌های مختلف داشته باشن.
* کسانی که دوست دارن ده بیست تا بخرن که به دیگران هدیه بدن
* کسانی که دوست دارن از شما عمده بخرن و خودشون تکی توی مغازه‌شون بفروشن
* کسانی که برای خودشون و بچه‌هاشون می‌خوان خرید کنن.

می‌بینین؟ مشتری شما فقط کسانی نیستند که بخوان یه دونه بخرن. کافیه به این مشتری‌ها فکر کنید و پیداشون کنین و پیشنهادهای مناسب براشون ایجاد کنین.

غرفه دار طلای سفید ارومیه
غرفه دار طلای سفید ارومیه
5 سال قبل

هزینه ارسال نقش تعیین کننده ای در تصمیم گیری نهایی بازدیدکنندگان دارد. به خصوص برای مشتریان شهرستانی .. چون اونها در شهرها یا محله هاشون دسترسی بیشتری به محصولات طبیعی و ارگانیک دارند و قطعا هزینه ها اگر به گونه ای باشه که به قولی به صرفه نباشه ، قید خرید از باسلام رو میزنند. مگر محصولات خیلی خاص که هر جایی پیدا نمیشه

ارگانیک سرای عقیق دارابگرد
ارگانیک سرای عقیق دارابگرد
5 سال قبل

یکی از ویژگی های خوب باسلام تخفیف هزینه پستیش بود که از بین رفت، کاش همه تخفیف ها برداشته نمی شد.

حامد آقاجانی
حامد آقاجانی
ویرایشگر

همه تخفیف‌ها برداشته نشده. همچنان خریدهای یه‌کاسه، چهل درصد تخفیف روی پست ارزان‌تر (سفارشی) دارن.
http://basalam.ir/new/page/yekase

ناهید
ناهید
5 سال قبل

مناسب بودن قیمت محصولات در جذب مشتری کارسازه من این اصل رو اجرا می کنم. البته کم بودن قیمت نباید به معنای کم بودن کیفیت باشه

بهاره
بهاره
5 سال قبل

بسیار عالی . من که مشتاقانه منتظرم.

باغچه
باغچه
5 سال قبل

تنها راه جذب مشتری کم کردن هزینه پستیه. یه فکری براش کنید لطفا

حامد آقاجانی
حامد آقاجانی
ویرایشگر
پاسخ به  باغچه
5 سال قبل

ما داریم روش‌هایی مختلفی رو برای کاهش هزینه‌های ارسال بررسی می‌کنیم. اگه وبلاگ باسلام رو دنبال کنین، می‌تونین خیلی از این روش‌ها رو ببینین و استفاده کنید.

11
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x