عکس پروفایل در صفحه اول جدید


4,351

بازار اجتماعی باسلام، یک حرکت استارتاپی است که از صفر شروع کرد و شکر خدا تا حدود زیادی زیرساخت‌های آن شکل گرفته است. نکته جالب اینجاست که در ساختن این بازار، طراحی‌ها و ابزار برای غرفه‌داری از پیش تعیین نمی‌شد. بلکه بر اساس نیاز بازار و کاربرها شکل می‌گرفت. یعنی به موازات رشد بازار و نیازهایی که غرفه‌دارهایی احساس می‌کردند کارها اولویت‌بندی می‌شد و به اجرا گذاشته می‌شد.

الگوی نمایش محصول و غرفه به همراه عکس پروفایل غرفه‌دار

چهارمین طراحی صفحه اول باسلام

یکی از مهم‌ترین بخش‌های سایت، صفحه اول است. به موازات رشد بازار و تغییرات در آن صفحه اول هم کامل‌تر و به روزتر می‌شد. و خیلی زود شاهد جدیدترین طراحی آن هستیم. این چهارمین و کامل‌ترین طراحی از صفحه اول است که بر اساس نیازهای کاربر و مشتری‌ها اجرا می‌شود.

انتظاری که از صفحه اول وجود دارد، اولا اینکه با همان نگاه اول بازار بودن آن و حضور غرفه‌دارهای متعدد در آن مشخص باشد. مشتری‌ها تنوع محصولات در آن را حس کنند و به بازارچه‌های مختلف، مقایسه محصولات، پیشنهادهای به روز، شبکه‌های اجتماعی، اطلاع‌رسانی‌های بازار و طرح‌های ویژه باسلامی و .. به راحتی دسترسی داشته باشند، با غرفه‌دارها آشنا شوند و یک نکته بسیار مهم دیگر اینکه تازه‌ترین تجربه مشتری‌های قبلی را ببیند تا راحت‌تر و مطمئن‌تر تصمیم بگیرد. در جدیدترین صفحه اول بازار اجتماعی باسلام تلاش شده همه این نکته‌ها رعایت شود.

 

تصویر پروفایل شما

آدم‌های بازار و هویت‌شان در مفهوم بازار اجتماعی خیلی مهم است. برای همین در طراحی جدید بهای زیادی به تصویر پروفایل داده شده است. تصویر پروفایل در غرفه، کنار محصولات پیشنهادی صفحه اول، کامنت‌هایی که می‌گذارید و .. نمایش داده می‌شود.

نمایش تصویر پروفایل شما در غرفه و کنار محصولات شما، علاوه بر اینکه بازار بودن و تعدد غرفه‌ها را به خوبی نشان می‌دهد، تاثیر فوق‌العاده‌ای در اعتمادسازی و ایجاد ارتباط مشتری با غرفه‌دار دارد.

اگر هنوز برای خودتان تصویر پروفایلی انتخاب نکرده‌اید به سادگی می‌توانید از پنل مدیریتی خودتان از طریق سایت وارد شوید و از گزینه ویرایش مشخصات، تصویر پروفایل خودتان را بارگذاری کنید یا تغییرش دهید. و اطلاعاتی که دوست  دارید مشتری‌تان بداند را هم بنویسید.

 

باگذاری پروفایل، مرحله ۲
بارگذاری پروفایل، مرحله ۱


به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محدثه زارعی
محدثه زارعی
1 سال قبل

عالییییی

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x