تجربه خرید و فروش شما در باسلام، ارزشمندترین سرمایه ما برای توسعه باسلام است. برای همین میخواهیم از شما دعوت کنیم که از امروز به مدت یک هفته، تجربههای خریدتان را بنویسید و از باسلام هدیه بگیرید.
تجربه خرید را کجا بنویسیم؟
تجربه خرید را باید زیر محصولی که خریدهاید بنویسید. هنگام ثبت تجربه خرید، ابتدا باید به محصولی که خریدهاید، بین ۱ تا ۵ ستاره بدهید و سپس تجربهتان را به صورت کامل تعریف کنید. مثلا به این سؤالها جواب بدهید که کیفیت محصول خوب بوده یا نه. بستهبندی چطور؟ از فرایند خریدتان راضی بودید؟ حتی میتوانید درباره تجربه استفادهتان از محصول بنویسید که آیا انتظارتان را برآورده کرد یا نه. نهایتا بگویید که این محصول را به دیگران توصیه میکنید یا نه و هر چیز دیگری که به خریداران بعدی این محصول کمک کند.
فهرست:
من که غرفه دارم، چه کنم؟
اگر مشتریهای شما تجربه خریدشان از محصول شما را بنویسند، خیلی به مشتریهای بعدی شما کمک میکند که محصول شما را با اطمینان بیشتری بخرند. اگر هم احیانا مشکلی در محصول شما باشد، با دیدن تجربههای مشتریهایتان میتوانید مشکلات محصولتان را برطرف کنید و آن را ارتقا دهید.
مشتریهایتان را به ثبت تجربه خریدشان دعوت کنید. چطور؟ راههای مختلفی هست:
• در صفحه اول غرفهتان و در توضیحات محصولتان از مشتریهایتان بخواهید تجربهشان را بنویسند.
• در گروه تلگرامی «تجربه خرید» گاهی به مشتریهایتان یادآوری کنید که مشتاق شنیدن تجربههایشان هستید.
• اگر کانال تلگرامی یا صفحه اینستاگرام دارید، چند وقت یک بار به مشتریهایتان یادآوری کنید.
• گاهی به مشتریهایی که تجربه خریدشان را مینویسند، کوپن تخفیف بدهید.
• همراه سفارشی که برای مشتریتان ارسال میکنید، یادداشت کاغذی بگذارید و به مشتریتان بگویید که تجربهاش چقدر برای شما ارزشمند است.
• از این فرصت یکهفتهای استفاده کنید و تخفیف ۱۰ درصدی باسلام برای ثبت تجربه را به همه مشتریهایتان بگویید. خوشحال میشوند.
کد تخفیف چطور به دستم میرسد؟
پس از اینکه اولین تجربه خریدتان را نوشتید، به صورت اتوماتیک، یک کد تخفیف ۱۰ درصدی (تا سقف ۱۰ هزار تومان) برای شما ارسال خواهد شد. ثبت دومین تجربه خرید هم همین هدیه را دارد. یعنی هر نفر میتواند حداکثر دو کد تخفیف هدیه بگیرد. برای استفاده از کد تخفیفها یک هفته فرصت خواهید داشت. همین حالا وارد فهرست خریدهای قبلیتان شوید و تجربه خریدتان را بنویسید:
خیلی خوبه ازتون ممنونم ض
سلام من خیلی رازی بودم خیلی ممنون اندازه هم هست
بادرود ،از آقای باقر پور ممنونم ،بابت پیگیریهازی ایشان تا بسته ی من به موقعه برسد در ضمن محصول با کیفیت و بسته بندی عالی بود ،
سلام ببخشید من در باسلام هر کجا که می گردم تجربه خریدم رو ثبت کنم پیدا نکردم ؟!
شاید باید اول بگم سفارش به دستم رسیده بعد برام بخش ثبت تجربه خرید باز می شه درسته ؟!
محصولی خریدم تازه امروز به دستم رسید گفتم چک کنم بعد ثبت تجربه کنم که پیدا نکردم!!!
گفتم یه سوالی بکنم!!!
از فروشگاه اقای فراهانی در باسلام خرید کردم از کارشون راضی هستم ولذت بردم
کارشون عالی بود
بشقاب ارکوپال خریدم، راضی بودم، بسته بندی خیلی خوب، وبه مو قع به دستم رسید، متشکرم
بنده دوتا خرید انجام دادم از باسلام واقعا خیلی راضیم
سلام واقعا عالی وسریع درخواستم بدستم رسید باتشکر از ابزار فواد سقز
سلام دیروز دو بسته پودر لباسشویی پودر پورکس گرفتم بسیار منظم و در زمان مناسب به دستم رسید. ممنونم
اگه بشه خرید کرد وهزینه درب منزل داد عالی بود
واقعا لذت می برم از دیدن طرح های جدید و خلاقانتون. آدم دوست داره همش دنبال کنه باسلام رو . خدا قوت
بازم یه طرح خلاقانه دیگه . عالی بود . استفاده کردم . ممنون
باسلام چطور با فروشنده تسویه حساب میکنه
هفت روز یک بار همه سفارشهایی که «رضایت مشتری» رو دریافت کرده باشند، با غرفهدار تسویه میشن.
سلام.
در بخش ” نمایش غرفه” غرفه من نمایش داده نمیشه و فعال نیست
قسمت چت پشتیبانی برام باز نمیشه
تماس گرفتم پاسخ ندادین
چکار کنم؟
سلام. وقت شما بخیر.
تلفن پشتیبانی باسلام این دوتاست:
۰۲۱۲۲۱۸۰۲۸۰
۰۲۱۲۲۱۸۰۲۷۰
با همینا بین ساعت ۹ تا ۱۷ تماس گرفتین؟
اگر امروز هم موفق نشدین تماس بگیرین، آدرس غرفهتون رو همینجا بگین تا من اطلاع بدم باهاتون تماس بگیرن.